November 2, 2013

Zoya Mira + Comparisons

Već duže vreme sam fan Zoya lakova, čak sam ih naručivala iz SAD dok su cene poštarine bile znatno niže. Otprilike u isto vreme kada su troškovi slanja porasli, Zoya se pojavila na našem tržištu. Bila sam i više nego oduševljena! Danas vam predstavljam jedan od omiljenih ljubičastih lakova - Zoyu Miru.


Zoya Mira

Zoya opisuje Miru kao srednje ljubičastu kremu plavog podtona sa prašnjavim lavandastim tonovima. Boja je izuzetno jasna i sjajna čak i bez nadlaka. Formula je savršena - dovoljna su dva tanja sloja za puno prekrivanje. Na svim slikama nosim Essie Millionails + 2 sloja laka i ne nosim nadlak.


Sunce/Direct Sunlight
Sunce/Direct Sunlight
Hlad/Shadow


Zoya Mira je veoma originalna nijansa ljubičaste. Slične nijanse su OPI Funkey Dunkey  i China Glaze Grape Pop koje nažalost nemam, ali evo nekih poređenja sa drugim ljubičastim kremama iz moje kolekcije (Mira je broj 6):


1. Essie Lillacism, 2. Zoya Malia, 3. Essie Play Date, 4. Picture Polish Wisteria, 5. Seche Takes Chances,
6
. Zoya Mira, 7. YSL Mauve Naif #16, 8, OPI Vant To Bite My Neck, 9. Nails Inc Belgrave Place

Ono što mi se posebno dopada kod brenda Zoya je činjenica da su svi lakovi 5-free, odnosno da ne sadrže formaldehid, formaldehid resin, toluen, DBP i kamfor, kao to da nisu testirani na životinjama. Osim toga, dostupni su po veoma pristupačnoj ceni.


Blic/Flash
Mira Inspiracije/Mira Inspirations
Da li ste već probale neku od Zoya? Da li vam se dopada Mira? Hvala na čitanju. :)

20 comments:

  1. prelep je. da nemam već dosta ljubičastih krema ( grape pop si, recimo, spomenula), uzela bih ga u razmatranje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! I ja moram da poradim na nedupliranju nijansi. :)

      Delete
  2. Sviđa mi se!!! A pored laka i noktiju, posebno mi je super ovo na kraju Mira inspiracije...Sjajna ideja, très chic! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da će ti se dopasti, a pogotovo ona torba. Tnxx. :-***

      Delete
  3. Savrsena nijansa ljubicaste! Bas mi se dopada kako ti stoji.. :)
    Slike su ti super i poredjenje je odlicno i jako korisno.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjči! :) Stvarno mi znači kompliment od nekog ko ima tako odlične slike. :-**

      Delete
  4. Uzivanje je gledati tvoje fotke :)

    ReplyDelete
  5. Nisam probala ni jednu Zoyu :)
    Meni se dopada sto je lavandasto ljubicasta, moram priznati da nemam nista slicno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Moraš ih probati, imaju stvarno zanimljive nijanse, a i formule su uglavnom dobre. :)

      Delete
  6. jao predivna je ♥
    i hvala ti na ostalim swatchevima, moja wish lista je upravo porasla, obožavam ljubičastu :)

    ReplyDelete
  7. Zoya = <3
    Nisam ljubitelj boje lavande tako da Miru ne bih nosila, ali tebi stoji prelepo.

    ReplyDelete
  8. Predivna je! Moram je videti uzivo. Koleginica mi je bas trazila da joj kupim lak prave ljubicaste boje. Nadam se da ce joj se sivdeti. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, stvarno je prava asocijacija na ljubičasto. Sigurno će se dopasti koleginici. :)

      Delete
  9. Divna je. Prelepa, jednostavna svetlo ljubicasta boja. Odlican je.

    ReplyDelete
  10. Pojela bih onu rozetnu, kakva ljubicanstva! :)

    Razgledala sam bas juce Miru. :) Odlicni su ti svocevi, priblizila si njenu specificnost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sofi! Znam da si ti ljubitelj ljubicaste. :)))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...