November 29, 2013

Chanel Rouge Rubis

Danas predstavljam jedan divni crveni lak koji me je potpuno oduševio. To je još jedan prikriveni dragulj - Chanel Rouge Rubis iz ovogodišnje praznične kolekcije. Slike su napravljene poslednjih dana lepog vremena, tako da se nadam da će osvežiti ove tmurne dane. :)

Chanel Rouge Rubis #677
Moj prvi utisak je bio - obična već-sto-puta-viđena crvena za praznike, mogu oni to i mnogo bolje. ALI, uvek postoji ALI. :) Kako je ovaj lak super LE morala ipak sam želela da probam, a nakon probe nije više bilo dileme da mi je ovaj lak preko potreban. :-D



Šta je toliko posebno kod ovog laka? Rouge Rubis je crveni lak takozvane "crelly" završnice koja čini da boja izgleda živo, veselo, razigrano - adekvatno za praznike. :) Boja ne vuče na narandžasto kako mi je delovalo na nekim prvim fotografijama, a od pink tona ima možda jednu jedva vidljivu mrvicu, tako da se to može u potpunosti zanemariti.



Formula je šanelovski savršena i potrebno je naneti 1-2 sloja u zavisnosti od toga kakvu završnicu više volite - jelly ili krem. Za slike sam koristila Essie bazu + 2 sloja laka. Ovo je bez konkurencije bio lak koji sam najčešće nosila ovog meseca.



Kada pomislim na Rouge Rubis imam nekoliko asocijacija. Prvo lakirana srca na štapiću iz Ulice otvorenog srca, crveni punč, božićna imela. Ipak nije uzalud ovo praznični lak. 

Ulica otvorenog srca, Izvor
Koji je vaš omiljeni praznični lak? :-)

13 comments:

  1. Lep je jako. Ali ja sam ga preskocila jer mi je vec vidjena boja, a i nije od onih nijansi koje bih ja stalno nosila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ja sam ga uzela jer imam "relativno" malo crvenih krema, ali mnogo mi se svideo na kraju. :))) -

      Delete
  2. Predivno!!
    Volim sve i svasta, ali krem crveni lak na kratkim noktima je za mene savrsenstvo. :) Jos kad ovako lepo stoji..
    Nijansa je prelepa, kao i sjaj. :)

    Jeste da nemamo mnogo lakova istih brednova, ali stvarno uzivam u tvom blogu i slikama.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo na ovako lepim rečima, pravo si <3! I još je veći kompliment od nekoga ko ima tako sjajne slike!!!

      Ja često pomislim da ako bih morala da se odreknem svih lakova i zadržim jedan to bi bio neki crveni. :)

      Delete
  3. Savršena crvena! Predivno ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. čoveče, kako ti dobro stoji! mislim da su mit tvoji svočevi najlepši, stvarno dobro da si ga ulovila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Ufi, i mene je iznenadilo što je tako dobro ispao na slikama, mnogima je ispao narandžast.

      Drago mi je da sam uspela da ulovim malo tog voćkastog momenta. :)

      Delete
  5. Jao prelep je, savrsen!

    ReplyDelete
  6. Odusevljena sam kako ti stoji :)
    Ja sam ga probala ali nisam ga uzela bas iz razloga brojnih crvenih nijansi u mojoj kolekciji

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...