November 16, 2013

Chanel Rouge Moiré

Kada sam prvi put videla lakove iz nove limitirane kolekcije Rouge Allure Moiré de Chanel nisam bila oduševljena. Rouge Moiré 595 je izgledao nedovoljno crveno da bi mi se dopao, a opet nedovoljno roze da mi se ne bi dopao. :) Ali, ipak sam odlučila da probam...

Chanel Rose Moiré + Chanel Rouge Moiré
I oduševila se. Rouge Moiré je srednje tamni crveni šimer visokog sjaja sa mrvom roze koja daje hladniji efekat. Moja prva asocijacija je bila brusnica, a onda i najfiniji crveno/ružičasti somot. Realnu boju je veoma teško uslikati. Ali pošto sam se zainatila da ovaj lak što realnije uslikam, post je rađen iz tri puta, što znači da će mi i rezervni primerak biti uskoro potreban. LoL. Boja je uživo ipak nešto tamnija nego na slikama. 




Formula je odlična, i za puno pokrivanje su potrebna dva tanja sloja. Tragovi četkice su vrlo diskretni. Nijansa je veoma originalna i nema 100% duplikata. Od sličnih lakova navela bih jedino Illamasqua Charisma kao sličnu Rouge Moiré-u.




Cela Moiré kolekcija je inspirisana igrom svetlosti na tkanini. Moiré šema se dobija ukrštanjem 2 seta paralelnih linija pod vrlo oštrim uglom (slika dole). Moiré je i nepoželjan talasast efekat na fotografijama, koji nastaje kada objekat sadrži previše detalja koji se ponavljaju - tačke, linije, što prevazilazi rezoluciju aparata. Moiré efekat izgleda savršeno na noktima - kada se pažljivije zagleda lak mogu se primetiti obrisi Moiré šeme! :) 

Moire šema/Moire Pattern

Nadam se da vas poslednja slika nije hipnotisala. :) Nastavak sledi...U sledećem postu Rose Moiré... :)

29 comments:

  1. pa ti imas blog! malo kasnim, ali neka je sa srecom, super su ti slike i nokti i sve :)))

    malinica_

    ReplyDelete
  2. Na vecini bi lak bio malo babski, al na tebi je stvarno prelep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Za sledeći post sam spremila jedan pravi "bapski". :-D

      Delete
    2. Sumnjam da posotji neki koji na tebi tako izgleda :)

      Delete
    3. Hvala ti. :-*** Postoji ih dosta, a njih zato svrstavam u "egzotičnu" kategoriju, uglavnom nude i žuti.

      Delete
  3. Zaljubljena sam u tvoje nokte :D
    U iscekivanju sledeceg "bapskog" :D :*

    ReplyDelete
  4. Bojica mi deluje malo bledo za moj ukus, ali možda je to i zbog sunca. Važno je da se tebi sviđa, a svakako ti lepo stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cayo! Nije previše bled uživo, ali je mnogo teška boja za slikanje.

      Delete
    2. Crvendaći su često nezgodni za slikanje, tako da te sasvim razumem.

      Delete
  5. Skroz mi se sviđa :D
    Boja koju bih svakako često nosila :)

    ReplyDelete
  6. Kada sam videla kolekciju mislila sam da je Rouge Moire pravi za mene ( Rose sigurno nije )
    onda sam ga probala u Sephori i bas ruzno izgleda uz moj ten.
    Drago mi je da ne stoji svima kao meni :)
    I divan ti je tekst. Obozavam tvoje asocijacije :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih ne verujem da ti ružno stoji. :) Hvala ti puno. :-**

      Delete
  7. u mom poslu, moire je nešto najgore što može da mi se desi :D

    i ja sam ga uzela, onaj drugi nije za mene. super ti stoji i odlilčnosi ga uhvatila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato na lakovima super izgleda. I hvala, ovo je do sada bio najteži zadatak za uslikati. :)

      Delete
  8. Ne sviđa mi se ali tebi mnogo lepo stoji. :)
    P.S. Oduševljena sam blogom, mnogo lepo pišeš i slike su super. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nema veze. :) Hvala ti puno na komplimentu za blog i slike. :-**

      Delete
  9. Divno ti stoji! Pogotovo mi se svidja kako ide na tvoj oblik noktiju, jako elegantno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjči! :) Sad ja k'o dosadna baba, ali stvarno je još lepši uživo!

      Delete
  10. Meni se mnogo dopada. Oblik noktiju sam i prošli put komentarisala, ali moram opet. FENOMENALNO! :)

    ReplyDelete
  11. Prekrasan a nokti su ti bas slatki ;)

    ReplyDelete
  12. Lep je. Ja sam se bas predomisljala oko njega, ali ga nisam uzela na kraju. Ima nesto u njemu sto me odbija, nesto sto mi govori da ga necu nositi cesto i sa radoscu. Pa sam digla ruke i kupila Dior :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I Galaxie je predivan. Ja sam uzela oba za svaki slučaj, da ne žalim posle znajući sebe. :) Rouge Moire mi je prava ljubav na drugi pogled.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...