December 14, 2014

Omiljeni lakovi u 2014. - II deo

Vreme je i za drugi deo posta o omiljenim lakovima u 2014. koji pišem pod jakom prehladom, ali to ne umanjuje moj entuzijazam. Ove godine uživala sam u klasičnim kremama, nesvakidašnjim holo i multihrom lakovima, ali i bogatim tamnim šimerima. Trend teksture na mojim noktima polako jenjava, ali pošto se sezona praznika približava, ni oni neće ostati potpuno zapostavljeni u narednom periodu. Nova godina i šjokice nekako uvek idu zajedno, zar ne?

Omiljeni lakovi u 2014. - II deo

PICTURE POLISH


Picture Polish je brend kao stvoren za ljubiteljke lakova za nokte. Ovi lakovi retko imaju duplikate, ističu se izuzetnim kvalitetom, i jedina mana im je nedostupnost. Kao najinteresantnije u 2014. izdvajam dva laka iz limitirane kolekcije koja je planula za svega nekoliko dana na internetu, a ja sam imala sreće da "ulovim" svih šest. Favoriti su Solar Flare i Altered State koji se nanose preko crne baze, dva laka multihrom završnice ili dva univerzuma na noktima - kod jednog preovlađuju bakarni tonovi, a kod drugog ljubičasti. Poslednji favorit od ovog brenda je Grace koji sam dobila u okviru Picture Polish Blog/Insta Festivala. Iako nisam preterani fan svetlih lakova, Grace me je zaista osvojila svojom prefinjenošću, jer ovo nije barbie već prava princess boja, hladno roze osnove sa diskretnim holo šimerom.


KIKO

Kiko je još jedan brend koji nije dostupan kod nas, što je šteta, jer ima zaista sjajnih boja po vrlo pristupačnim cenama. Moja kolekcija je ovog leta obogaćena za nekoliko Kiko lakova od kojih moram da izdvojim Lattementa #389. Devojke često nalaze zamerke mint lakovima, ili su nedovoljno intenzivni, ili "ugašeni", "prašnjavi", "nedovoljno mint", ali za ovaj lak je teško naći zamerku, boja je živa, intenzivna mint, koja vas istog trenutka prenosi u toplije krajeve. Ove godine volela sam da nosim i Brilliant Violet #333, savršenu ljubičastu kremu i Pearly Chocolate Noir #374, tamni šimer crne osnove u kojem preovlađuju braon tonovi - savršen za sezonu jesen/zima i dosta jedinstven u mojoj kolekciji.


ESSIE

Essie lakovi su uglavnom klasičnih boja i vrlo su zahvalni za svaki dan i poslovne prilike. Smatram ih jednim od najkvalitetnijih brendova u drogerijskom rangu, zbog dugotrajnosti i lakoće nanošenja širokom četkicom. Ove godine smo se igrom slučaja na istoj talasnoj dužini našli jedan divan pastelno roze lak i ja - u pitanju je Romper Room iz kolekcije za proleće 2014. Rado sam nosila i After School Boy Blazer iz kolekcije za jesen 2013, tamnu teget, skoro crnu kremu koja je izuzetno elegantna, a nanosi se u jednom sloju. Na kraju tu je i crvena klasika Twin Sweater Set iz iste kolekcije, jesenja, bogata crvena koja uvek izgleda savršeno.


GIVENCHY

Givenchy lakovi su dosta klasični, ponekad  i previše za moj ukus. Fokus ovog brenda u segmentu šminke nije na lakovima za nokte, ali ipak sam kod njega pronašla dva svoja omiljena laka iz kategorije klasičnih. Tu je moja crvena za sva vremena - Carmin Escarpin 06 i savršena vampy krema Pourpre Defile 08.


YSL

YSL je uvek na listi mojih omiljenih HE brendova kada su lakovi u pitanju. Savršena četkica, odličan kvalitet, dobre formule i lepo pakovanje predstavljaju njihov recept za uspeh. Fuchsia Intemporel je skoro jedina ciklama koju sam nosila ove godine, našla bi se i na all time listi favorita, zbog pune boje i savršene formule. Violet Baroque je lak koji se nažalost ne nalazi u stalnoj postavci YSL lakova u Srbiji, ali sam imala sreće da ga pronađem na jednom putovanju. Intenzivna tamno ljubičasta krema je pravi izbor za svaku priliku, i lak koji mi najteže dosadi. Poslednji YSL favorit je Bleu Cyclades iz letnjeg dua, koji takođe nikada nije dolazio kod nas iz razloga poznatih samo uvozniku. Ovaj lak je inspirsan morskim talasima i bio je jedan od mojih prvih letnjih izbora. Kada sunce ogreje, divan duboki plavi šimer bljesne i pokaže se u svoj svojoj lepoti. 


CHANEL

Chanel uvek donosi nešto posebno, pa čak i u klasičnom izdanju. Prolećna kolekcija je donela jednostavan duo savršenih formula - Tapage, koralno crveni lak sa blagim primesama pink i Charivari, zadimljenu sivo-ljubičastu kremu. Moja duga potraga za nikada prežaljenim Maliceom #637 iz praznične kolekcije za 2012. je konačno završena. Iz sunčane Španije, po ne tako strašnoj ceni s obzirom na dostupnost, stigao je pravo na moju adresu, Vlasnice Malicea nisu ni malo preterivale kada su opisivale koliko je ovaj lak divan. Volim galaksije u bočici i na noktima, pa se tako i Taboo, njegovo tamno ljubičasto veličanstvo hladno plavog podtona sa bakarnim i ljubičastim šimerom preko, opravdano zadržao u godišnjim favoritima.


OSTALI BRENDOVI

Iako sam pokušavala da se zadržim u granicama poznatih brendova, ipak nisam uspela da odolim svim pritiscima. Morgan Taylor me je prvo iznervirao lakovima sa "grbavim" šljokicama, preko kojih je potrebno naneti više od 2 sloja nadlaka za postizanje glatkog efekta, ali kasnije me je osvojio sa savršenim tamno ljubičastim šimerom Rebel with a Cause. Dance Legend je inovativni ruski brend lakova za nokte, poznat po izraženom holo efektu. Izdvajam Androide kao favorit, tirkizni holo koji me vraća u leto i sećanja na odmor iz kojeg još uvek crpim energiju. Seche ove godine nije bio naročito inovativan, kod nas nove kolekcije nisu čak ni stigle. Ovaj brend sam dosta zapostavila, ali zbog odlične jednoslojne formule, u žurbi sam često mazala Warm & Cozy, tamno sivu kremu, sa primesama ljubičaste.


Kada rezimiram favorite iz prethodnog i ovog posta, vidim da sam u 2014. najviše volela da nosim tamno ljubičaste i crvene lakove. 


Koja je vaša boja godine?


26 comments:

  1. Prelepa selekcija <3
    Posebno mi je interesantan poslednji, Seche ;) Bas ovakvu nijansu trazim trenutno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Seche je bas zahvalan, i boja i formula su super.

      Delete
  2. Divni lakovi stvarno :-) Essie su mi baš slatki :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :)) Ja baš volim Essie, kad mi treba klasika to mi je prvi izbor.

      Delete
  3. Želim ti brz oporavak.
    Izbor lakova ti je baš po mom ukusu. Teško je pogrešiti sa ljubičastim i crvenim lakovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajo. :) Ova godina sa lakovima ispala klasičnija nego prethodna, ali ništa manje zanimljiva. :)

      Delete
  4. Givenchy Pourpre Defile je prelep! A i Chanel Taboo je prelep, no ja bas ne volim Chanel lakove. Svakako je prelep izbor. Ja trenutno rotiram Dior lili i Essie blanc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju. :) Chanel ima malo zahtevniju četkicu za nekoga ko ne maže često nokte, ali zato imaju prelepe i jedinstvene lakove.

      Dior Lili je pun pogodak. <3

      Delete
  5. Odlican izbor lakova kao i u prvom delu. :) Lak godine mi je ako bas moram da biram Color Club The Uptown iako je Android bio moj verni pratilac na letovanju kao i Mint milk. Ma volim ih sveeee. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidjaju. :) Znas da si mi ti prodala Android, celo letovanje sam ga nosila i divila se.

      Delete
  6. Essie imamo iste, i isto su mi bili jedni od omiljenih. :) YSL su savrseni. :)
    Odlican izbor. :)

    Brzo da nam ozdravis :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, a ti si mi prodala ASBB, sjajan lak. :)

      Hvala. :-**

      Delete
  7. Meni su svi odlični posebno YSL trojka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :)) YSL ima stvarno izuzetne komade i odlicne formule.

      Delete
  8. Prekrasni su lakovi posebno bi izdvojila Givenchy i Essie :)

    ReplyDelete
  9. Nadam se da ces brzo ozdraviti! :) PP i Chanel nijanse su mi favoriti iz ove kolekcije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam, ništa gore kad bolestan moraš na posao. :(

      PP je uvek zanimljiv, a sa Chanelom uvek toplo oko srca. :)))

      Delete
  10. Ozdravi brzo ♡
    Odličan je post, i podržavam priklanjanje tamno ljubičastim lakovima.
    Ja se vratila u neke darkerske varijante, i trenutno praznim mind your mittens :))
    takva sam sa lakovima, uhvatim se za neku boju i mogu je nositi vekovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja sam se trenutno uhvatila za te dve boje, a oko praznika uvek najviše nosim crvene ili bordo lakove. :)

      MYM je baš lep lak. <3

      Delete
  11. Hej ti, dolazim ti i kradem YSL Violet Baroque! :)))) Najljepši mi je od svih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, da znam ko je glavni osumnjičeni ako nestane. :) Stvarno je mnogo lep lak, za sve prilike i sva vremena.

      Delete
  12. Kiko i Essie su mi baš lepi. Nemam boju godine, menjam iz po sezonama i uglavnom svake godine budu slične nijanse u pitanju. Zima je rezervisana za boju vina, tamnoljubičastu, ponoćnoplavu i, naravno, gorepomenute šljokice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopada mi se tvoj novogodišnji izbor. :) I kod mene se dosta menjaju afiniteti, ali sreća pa se vrte u krug, pa nijedna boja na kraju nije previše zapostavljena.

      Delete
  13. divan izbor. tek sam skoro saznala da violet baroque nema kod nas, pa mi je prioritet na prvom sledećem putu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...