June 9, 2014

Coral Wheel - poredjenje koralnih lakova

Koralni lakovi su uvek među prvima koje obavezno spakujem za odmor svake godine. Slabo ih mažem tokom zime, pa sada koristim svaku priliku da ih iznosim. Leti uvek nađem razlog da kupim još jednu nijansu koja se "dovoljno" razlikuje od onih koje već imam. Opravdanje obično leži u tonu, jer koralni lakovi imaju mnogo varijanti, mogu da povuku na roze, narandžasto i crveno, a neki imaju i dodatak zanimljivog šimera. 

Coral Wheel - poređenje koralnih lakova


Lakovi u koralnim bojama su za mene simbol dobrog raspoloženja, jer uvek deluju veselo i efektno na ruci, a odlično se slažu i uz belu letnju odeću i uz odeću jarkih boja. Mislim da svako može da pronađe bar jedan koralni lak koji mu odgovara prema tonu kože. Zato sam za ovaj post odabrala 18 lakova i poređenje na rozetni uz kraće opise. 

Coral Wheel

Počinjemo sa Chanel Lilisom - srednje tamnom koralno narandžastom kremom kao pravim predstavnikom ove grupe, sledi YSL Corail Divine koji nešto narandžastiji i svetliji od Lilisa, a Chanel Orange Fizz je značajno bleđi od oba, opisala bih ga kao svetlu koralno narandžastu. OPI Toucan Do It if You Try je jaka koralno narandžasta krema, koja ispada mirnija na slikama, ali je gotovo neon na suncu, dok je OPI Live.Love.Carnival koralno roze krema sa istim karakteristikama kao Toucan na suncu. Peach Daiquiri je fuksija krem završnice koja blago naginje ka koralnom, Seche Wild One je jednoslojna koralno roze krema, krečastija i sa više narandžastog tona od Peach Daiquirija. Essie Cute as a Button je za nijansu svetliji od Sechea, ali je kod njega isto dominantno koralno roze, Essie Sunday Funday je još svetliji od koralno roze lakova iz ove grupe sa nešto jačom dozom naranžaste, a sadrži i sitan srebrnkasti šimer.




Sledeća grupa lakova je bila malo zahvalnija za slikanje. OPI Shootout at the O.K. Coral koralno roze lak biserne završnice sa plavičasto-ljubičastim šimerom - potpuno jedinstven u grupi, Dior Delice je koralno narandžasti lak sa zlatkasto/orannž šimerom koji podseća na šećer, Dior Diablotine je tamniji od njega i osnova više ide ka crvenoj, isto ima sitan "šećerni" šimer, ali pink boje. Zoya Elke je intenzivno koralno crvena sa zlatastim šimerom. Essie Hip-anema, je čista koralno crvena krema - najcrvenija od lakova koji slede. OPI Red Lights Ahead Where je takođe koralno crvena krema, ali svetlija od Hip-aneme, OPI on Collins Ave. je veoma blizak prethodnom laku, 95% ljudi neće primetiti razliku, recimo samo da je mrvicu svetliji. Cajun Shrimp je isto jako blizak sa prethodna dva laka, ali je malo svetliji i sa malo više roze tona. Cajun je inače prvi lak koji mi padne na pamet kada pomislim na koralno. Dior Riviera je koralno narandžasta krema, najviše oranž u celoj grupi, u hladu deluje koralnije, dok na suncu narandžasto dominira.




Koji je vaš omiljeni koralac? Da li nam se neki izbori poklapaju? :)

42 comments:

  1. Obožavam koralne lakove i ruževe, tako da je meni ovaj post fantastičan već kao ideja. :) Više mi se dopadaju koralci koji vuku na narandžasto, pa su mi za oko zapali Dior Riviera, YSL Coral Divine i Chanel Orange Fizz. Moja omiljena koralna bila je jedna Rimmel nijansa iz njihove linije mirišaljavih lakova, kojih više nema u prodaji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja najeviše volim narandžaste koralce, ali sam ipak slaba i na ove druge. :)))))

      Delete
  2. aaaaaa divno!!! imam hrpu koraljnih i svi su mi omiljeni! :D

    ReplyDelete
  3. Uuu, odličan post :) Koralci nisu moja omiljena boja laka, ali ovako na gomili, ima toliko lepote da ne znam gde pre da gledam :) A pošto najlepši ne umem da izaberem, reći ću koji mi se najmanje dopada - ovaj OPI Shootout, nisam ljubitelj tog hladnog šimera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivona. :-* Taj Opi imam od 2009., tada su se mnogo više pravili lakovi sa plavičastim šimerom, kod ovog mi je ok, ali kod Overexposed in South Beach npr. mi se uopšte ne dopada kako izgleda na noktima. :)

      Delete
  4. Pored Cajuna, Čivava i sada Carnaval su moje prve asocijacija na korale. Divan i koristan post!

    ReplyDelete
  5. prelepa ti je kolekcija <3 ovde ima pravih lepotana :)
    ne nosim koralne, evo stidim se :D ne idu mi uz mene nikako, zato ih preskačem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja isto kao i Lena preskacem koralce jer nikako ne idu uz mene. Imala sam Zoya Kara koja je zaista predivna ali sam se cudno osecala sa njom. Inace vise mi se dopadaju koralci koji idu na pink od ostalih. Kolekcija ti je zaista fantasticna! :)

      Delete
    2. Hvala puno Lena. :-* Ma našao bi se već neki i za tebe. :)

      Marry, tnx. <3

      Delete
  6. Wow, ja imam samo 2 koralna laka. Tvoji su prelepi, ne zna se koji je od koga lepsi =^.^=

    ReplyDelete
  7. ajme koje divote :O odusevljena sam!

    ReplyDelete
  8. Skidam ti kapu na ovakvom poređenju.

    ReplyDelete
  9. Svaka čast. Iako koralci nisu moja omiljena grupa, ipak imam nekoliko komada. Ja npr. Dior Diablotine ne svrstavam u koralce :) Oko je čudo :)

    ReplyDelete
  10. Moj komentar od danas se nije objavio :(

    Uglavnom, Cajun i Karneval sam izdvojila i zahvalila ti se sto si mi pokazala da nemam puno koralnih lakova. :D
    I da ti je kolekcija predivna, svi su lepi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjči. :) Ti imaš taman koliko treba, sećam se tvog poređenja. :-**

      Delete
  11. Divna kolekcija! Ne znam koji bi izdvojila :)

    ReplyDelete
  12. Ti si pravi genije :D
    Nemam nesto puno koralaca (kao crvenih lakova) ali ih volim.
    omiljeni su mi OPI red lights ahead ... where i Essie - Ole Caliente :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha hvala. :-* I ja volim RLAW, a taj Essie nemam, ali deluje lepo. :)

      Delete
  13. jao mislim da mi "trebaju" oba essija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih 4, tako da ne znam na koje misliš, samo pretpostavljam, mada su svi lepi. :))

      Delete
  14. Meni su oni prelepi, i uzivam da ih vidim, al iz nekog razloga nisam sa njima na ti. Nasla sam za sad samo jedan koji sam bas zavolela. Definitivno preferiram jace koralce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto kao ja sa nudaćima, uglavnom ne ide. :) Ali sigurna sam da bi tebi lepo stajali koralci. :-*

      Delete
  15. Nista mi nisi pomogla ali bas nista ahahaahha :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta ćeš kad su svi divni, i meni "trebaju" i Mirabella i Aventure još. :)))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...