June 16, 2014

Poredjenje CG I Sea the Point vs. Nails Inc Baker Street i YSL Bleu Majorelle

U prethodnim postovima ste imali priliku da vidite China Glaze I Sea the Point iz Offshore kolekcije za leto 2014. i YSL Bleu Majorelle iz njihove standardne postave - La Laque Couture, a Nails Inc Baker Street još u mom prvom postu. Danas poredimo ove lakove prema sledećim karakteristikama: boja, formula i završnica, četkica i cena.

Kobaltno plavi lakovi - CG I Sea the Point vs. Nails Inc Baker Street i YSL Bleu Majorelle


BOJE:


- YSL Bleu Majorelle je natamnija i najmirnija kobaltno plava u ovoj grupi i može se slobodno reći i najelegantnija.
- Nails Inc Baker Street je intenzivna čista kobaltno plava, svetlija i upadljivija od Bleu Majorelle.
- CG I Sea the Point je vrlo blizak po boji Baker Streetu, ali ide mrvicu više ka ljubičastoj  iako se pod određenim uglovima razlika gotovo i ne vidi.




FORMULE I ZAVRŠNICE: 


- China Glaze I Sea the Point ima najkrečastiju formulu u ovoj grupi, potpuno pokriva u 2 sloja, suši se polu-mat.
- Nails Inc Baker Street ima dobru formulu, malo ređu od CG I Sea the Point, lako se maže, prekriva u 2 sloja, ima krem završnicu sa sjajem srednjeg intenziteta.
- YSL Bleu Majorelle ima besprekornu formulu koja nije ni pregusta ni pretanka, lako se maže, prekriva u 2 sloja, ima krem završnicu visokog sjaja.

ČETKICE:



Najzahvalniju četkicu definitivno ima YSL, jer se sa njom lak maže iz dva poteza. Nails Inc i CG četkice su vrlo slične po obliku, ali mi je Nails Inc malo lakša za upotrebu zbog kraće drške. Ipak razlika između poslednje dve četkice nije toliko značajna da bi se samo na osnovu toga donela odluka o kupovini.

CENE:

- China Glaze I Sea the Point (387 din/14 ml), Alexandar Cosmetics i distributeri
- Nails Inc Baker Street (1910 din/10 ml), Sephora parfimerije
- YSL Bleu Majorelle (oko 2800 din/10 ml), Beautique, Glamour, Sephora.

* Još neke alternative koje vredi pogledati: 

- Alessandro Deep Ocean Blue
- Kiko Electric Blue (336)
- Essie Butler Please
- Sally Hansen Pacific Blue
- Dior Sailor (700)
- Margaret Astor 70
- Bourjois 23 In the Navy

POBEDNIK: 

U ovom slučaju se izreka "Prva ljubav zaborava nema" pokazala kao tačna, pa moj omiljeni kobaltno plavi lak ostaje Nails Inc Baker Street, zato što najviše bljesne na noktima, "najelektričniji" je, najveseliji za leto, a i najviše mi se dopada kako pristaje mom tenu.



Da li volite ovu boju koliko i ja? Koji je vaš omiljeni "električno" plavi lak?

26 comments:

  1. Žensan mi je najlepši od ova tri. Valjda baš zato što je najtamniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaraženi smooooo :D
      za mene, naravno, žensan, ali najviše zvog četkice

      Delete
    2. Žensan je divan. :) Uvek mi je smešno to "Žensan" :-D

      Delete
  2. Meni su svi sjajni. Mnogo volim plave lakove inače, i nijanse su u pitanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su svi dragi. :) Za nekog bi verovatno sva tri bila ista, a ipak to su male, ali bitne nijanse. :)

      Delete
  3. Mnogo su lepi, a post mi je bas koristan :)

    ReplyDelete
  4. Ysl mi se najvise dopao. Fenomenalan blog i veoma koristan post. Sa nestrpljenjem cekam novi (a nisam zaljubljenik u lakove)

    ReplyDelete
  5. ja OBOŽAVAM plave lakove, tako da mi se sva tri jako jako sviđaju <3
    bojom mi je ipak najljepši YSL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. :) YSL je definitivno najelegantniji.

      Delete
  6. Bogami, Baker Street ostavlja YSL u prasini :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga isto najviše volim, iako su svi super. On mi nekako najviše popravi raspoloženje, a i to mi je signature lak. :)))

      Delete
  7. China Glaze jer odradio bas dobar posao. Odlican dupe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, vrlo mala nijansa je u pitanju, prilično dobar dupe. :)

      Delete
  8. Biće pravo čudo ako ovih dana ne odem do Aleksandra, jer sam "shvatila poentu" koji bi mi trenutno najviše odgovarao. :P
    Divan post, divan blog. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jipi <3

      Znam da si u medjuvremenu vec bila. :))))

      Delete
  9. Uh, svi su bre lepi ali stvarno se Nails Inc izdvaja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa. :-* Baker Street je pravo ludilo od laka.

      Delete
  10. Mislim da mi se YSL najviše dopada... i interesantna boja i elegantno izgleda, mada, bojim se da je na mišljenje uticala tvoja pričica o vrtu iz poslednjeg posta, pored same boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepe priče najviše prodaju proizvode, meni svakako. :)

      Delete
  11. Hmm, mislim da se i meni YSL više sviđa, što nijansom što četkicom :D

    ReplyDelete
  12. Sve su super, ali meni najvise se dopada CG.

    ReplyDelete
  13. odoh da pinujem ove tvoje savršene svočeve :D
    CG I Sea the Point će biti moj, nemam takav u kolekciji :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...