November 30, 2013

Omiljeno u novembru

Ovaj članak posvećujem omiljenim proizvodima za negu ruku i noktiju, ali i lakovima koje sam najradije nosila u novembru. Za mene je ovo bio veoma haotičan mesec, sa puno stresa i obaveza, ali je sve uspešno završeno, tako da sada deluje da je mesec proleteo iako je početak delovao kao večnost.  :) 

Omiljeni proizvodi u novembru
Seche Versatile - divna petrolej zelena krema za jesen. Savršeni jednoslojac za one koje žure :) i boja koja odlično stoji svima. O ovom laku možete pročitati detaljnije ovde.

Chanel Rouge Rubis #677 - crveni lak iz praznične kolekcije koji me je potpuno oduševio. Možda nije najjedinstvenija boja, ali je veoma vesela i osvežavajuća, a ono što ga čini posebnim je specifična "crelly" završnica. O ovom laku detaljnije možete pročitati/videti ovde.

Seche Versatile i Chanel Rouge Rubis #677
OPI Alcatraz Rocks - Po meni najzanimljiviji lak u ne toliko zanimljivoj OPI San Francisco kolekciji za jesen 2013. Teget teksturisani lak sa brojnim sitnim rozikastim i svetlo zelenim šljokicama. Jedinstvena boja i jednostavno nanošenje.

A-England Sleeping Palace - savršeni holo lak šljivaste osnove iz Burne-Jones Dreams kolekcije. Lak koji sam rado nosila dok je bilo sunca, a koji mi je žao da trošim po ovakvom vremenu. Veoma popularan i teško uhvatljiv lak, koji sam srećom ugrabila na vreme. :)



Dior Mystic Magnetics #802 - nisam baš vična nail art-u, ali ponekad volim da probam nešto drugačije. Srednje plavi metalik lak sa česticama gvožđa koji uz pomoć magneta dobija interesantne i nenapadne tamno sive šare. Odličan uz farmerke. Uskoro opširnije.


Dior Mystic Magnetics #802
LCN Nail Builder - Jedan od mojih prvih proizvoda za negu noktiju koji još uvek rado koristim. Ulje namenjeno regeneraciji nokta koje sadrži biljnu mešavinu. Pruža potrebnu hidrataciju noktima i sprečava lomljenje. 

Essie Apricot Oil - moje omiljeno ulje za negu zanoktica. Ulje nije preteško i pruža odličnu osnovnu negu za moje potrebe, koje nisu prevelike, jer zanoktice imam uglavnom samo zimi.  Mmm, ima predivan džemast miris. Znam, opet neki džemovi, ali ovaj miris je jednostavno fenomenalan.

Essence Better than Gel Nails High Gloss Top Sealer - sasvim pristojan nadlak u ovom cenovnom rangu, ni predebeo ni pretanak. Prosečno vreme sušenja, daje lep sjaj. Nemam čuvenog prethodnika, tako da ne mogu da uporedim, ali opravdava moja očekivanja za ovaj novac u potpunosti.


LCN Nail Bulder, Essie Apricot Oil, Essence Better than Gel Nails Top Sealer High Gloss
The Body Shop Chocomania Body Butter - osvežavajući puter za telo sa mirisom čokolade. U zimskom periodu koristim ovaj proizvod i za ruke, a volim ga ne samo zato što mojim rukama pruža neophodnu hidrataciju već i zbog fenomenalnog mirisa (koji se možda neće dopasti svima). Upijanje je zadovoljavajuće ukoliko se ne pretera sa količinom.

The Body Shop Chocomania Body Butter Deluxe Edition
She olovka sa acetonom iz DM-a - moj najbolji saveznik tokom dana "lošeg manikira" koji se dešavaju i najiskusnijima, a meni ovog meseca često. :) Duhovito je što na olovci piše "Niko nije savršen" - to me odmah podseti na završnu scenu iz filma "Neki to vole vruće". :-D Dopada mi se to što olovka ima 3 rezervna uloška, tako da se može u potpunosti iskoristiti. 


She Nail Polish Corrector
Michael Bublé - Šta on traži ovde? Pošto je bio "prisutan" tokom skoro svih lakiranja i slikanja za blog, mislim da se potpuno zasluženo našao u ovom članku. Savršen glas, retro zvuk - Call me Irresponsible je jedan od njegovih najboljih albuma, ako ne i najbolji - favoriti Lost Always on my Mind. :)

Michael Bublé - Call me Irresponsible (2007)
Koji su vaši omiljeni novembarski lakovi? Hvala na čitanju. :)

20 comments:

  1. Ne znam sta mi je lepse od tvojih favorita :)

    ReplyDelete
  2. OPI Alcatraz Rocks :) :) :) Divan je.

    Kao i Body shop buter koji jedva cekam da probam.

    Ja nemam omiljeni novembarski lak, ali imam omiljeni lak za jesen/zimu. To je Aurin nadlak za zlatnim sljokicama, i njega najčešće koristim, u raznim kombinacijama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :)) Alcatraz se ne propušta.

      Zlatne nijanse su super za praznični period. :-*

      Delete
  3. Sve je lepo, stvarno, skroz po mom ukusu :)
    OPI mi se nekako izdvaja, moram da priznam..

    A i muzicki izbor je odlican <3

    ReplyDelete
  4. Jedva čekam opširniji post o Dior-ovom laku. Prelepo mi izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :) Biće u narednih par postova sigurno.

      Delete
  5. Sleeeeeping palace! :( Smrc! Bas sam ga zelela a svuda je bio rasprodat kad sam narucivala A England... Divni su ti favoriti! I medju mojima je definitivno Alcatraz. Versatile nikako da namazem jos koji put a predivan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry! Hah, da jedva sam ulovila Sleeping Palace, nestane brzinom svetlosti - nadam se da ćeš ga i ti naći. :-**

      Delete
  6. Alkatraz i Sleeping Palace su za balavljenje koliko su lepi.

    ReplyDelete
  7. Seche lak mi je naprosto predivan <3

    ReplyDelete
  8. BGTN TS i she olovku sam probala,zaista rade posao za taj novac odlicno :)

    Ne znam zasto nisam obratila paznju na Alkatraz do sada,zainteresovala si me za LCN ulje,takodje za Seche,planiram da se malo bolje informisem o nijansama do narednog sajma

    Sve u svemu,preslatka gomilica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Alcatraz stvarno treba obratiti pažnju. :) LCN su prvi proizvodi za negu koje sam koristila i zadovoljna sam veoma, ali lenjost tj. odlazak do Merkatora samo zbog toga me je uglavnom prebacila na Essie. :)

      Delete
  9. Da, to mi je poznato msm lenjost u takvim situcijama, ja to zovem mrcinizam :D Meni je Merkator blizu ali nemam naviku da idem tamo,odem mozda 2,3x godisnje..Inace Good to Go sam uzela najvise zbog tvoje preporuke, jedva cekam da ga isprobam kad potrosim trenutni tc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da si uzela GTG. Javljaj utiske. :)))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...