November 11, 2013

Zoya Ivanka

Danas vam predstavljam jedan od najzabavnijih lakova iz kolekcije - Zoyu Ivanku. Obožavam ovakve metalik lakove, po njima mi je Zoya i prepoznatljiva. Osim Ivanke, Zoya ima još čitav spektar otkačenih zelenih lakova (Apple, Rikki, Logan). :)

Zoya Ivanka

Zoya Ivanka je otrovno/smaragdno zeleni metalik lak koji podseća na sirenin rep. Ivanka je deo Summer Sparkle kolekcije iz 2010. godine koja nosi slogan Because you are a star. Za prekrivanje su dovoljna 2 sloja, ali sam ja ipak koristila 3, jer je lak malo vodenast. Na svim slikama nosim bazu Essie i Essence BTGN High Gloss.

Direktno sunce/Direct Sunlight


Ivanka nema 100% duplikat, ali slične nijanse su Zoya Apple (svetlija i sa više zlatnih šljokica) i China Glaze Running in Circles (malo svetlija + izraženiji ton trava zelene).


Hlad/Shadow 

Ivanka je lak za sva godišnja doba - pravi praznični lak, jer podseća na zelene ukrase za jelku, ali i letnji, jer na direktnom suncu zablista i tada zaista liči na sirenin rep!  Ivanka me je odmah asocirala na Umu Turman kao Poison Ivy u filmu Betmen&Robin. Mislim da bi joj Ivanka bolje stajala od rukavica. Nažalost, Ivanka nije postojala 1997., ali ako ikada bude rimejka... :)

Uma Turman u filmu Betmen&Robin/ Uma Thurman in Batman&Robin

Da li ste probale Ivanku ili neki sličan lak? :)

22 comments:

  1. Divna predivna Ivanka! <3 Mislim da niko nema tako savrsene simeraste zelene nijanse kao Zoya. <3

    ReplyDelete
  2. Jaooo, prelep je! Sad ga sigurno uzimam :)

    ReplyDelete
  3. Ivanka je divan lak
    Hvala na slicicama Lili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivna je, nosila sam je ceo vikend. :)) Nema na čemu! :-**

      Delete
  4. Em je lak prelep, em su me oduševile tvoja poređenja. Sirenin rep, Poison Ivy. Da, zaista podseća na njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajo! :) Odmah me je podsetila na Ivy, obožavala sam taj film kao mala. Uma tu predobro izgleda.

      Delete
  5. Ne mogu da verujem kako ti dobro stoji ova boja! Ja je ne bih pogledala u prodavnici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) To je zato što se u prodavnici ne vidi dobro bling bling kao na suncu. :-D

      Delete
  6. Mislim da ne postoji lak koji ti ne stoji! :D
    Super je Ivanka, ali mislim da je i do noktiju.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) Uh ima ih dosta koji mi ne stoje, žuti i nude recimo. Tu jedino ostvarujem uštede.

      Delete
  7. jedan od mojih omiljenih! predivan post.

    ReplyDelete
  8. Kako je dobar!!! Ja sam oduševljena. Volim lude boje, a ova je savršena!

    ReplyDelete
  9. Savršena Ivanka <3
    Slike su ti predivne :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...