November 19, 2013

Chanel Rose Moiré

S vremena na vreme izađem iz svoje zone komfora i kupim neki "egzotičan" lak. :-D U ovom slučaju taj neuobičajeni primerak u mojoj kolekciji je Chanel Rose Moiré 593 kojem posvećujem današnji članak. Rose Moiré zajedno sa lakom Rouge Moiré čini duo u limitiranoj kolekciji Rouge Allure Moiré de Chanel.

Chanel Rose Moiré 593 + Chanel Rouge Moiré 595
Rose Moiré svetlo rozikasto-lavandasti lak biserne završnice, koja pod određenim uglovima naginje ka frosty završnici. Ovaj lak me najviše podseća na divne roze bisere. Boja nije toliko originalna kao kod Rouge-Moiré-a, i Chanel je već imao nekoliko sličnih lakova, koji se više ne nalaze u redovnoj ponudi, kao što su Violette 73 i Perle Roseé 257. Ono što je interesantno je to da je i Dior ove jeseni predstavio sličan trend kroz Dior Destin 382, o kojem će biti reči u nekom od narednih članaka. Još neki dovoljno slični lakovi su Zoya Pandora, Guerlain #463 La Petite Robe Noire i Butter London Champers.







Formula je ok, dovoljno je 2 sloja za puno prekrivanje. Međutim, tragovi četkice su dosta vidljivi što mu daje retro izgled. Ono što mi se ne dopada kod ovog laka je to što ističe sve nepravilnosti nokta, pa je potrebno dobro ispolirati površinu nokta pre nanošenja. Na svim slikama nosim samo lak bez baze i nadlaka.


Inspiracija: Rozikasti biseri/ Inspiration: Pink pearls, www.lovelypearls.com
Na kraju, ovo nije baš lak koji ću često nositi, ali smatram da je boja vrlo nežna, elegantna i lako uklopiva uz teget, tamno ljubičasto i sivo. Lak jeste malo "bapski" i dokaz za to je da se izuzetno dopada mojoj babi, koja nije baš fan zelenih i plavih lakova koje često nosim. :-D

Šta vi mislite? "Bapski" ili ne? :) Hvala na čitanju.

16 comments:

  1. Nijansa je veoma slična Essence Pink & Proud. Mislim da su to veoma nosive, SFW nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam pogledala i jeste sličan, stvarno ide mnogo lepo uz tamnije boje, tako da je našao svoju namenu. :)

      Delete
  2. Meni je baš lep... nežan i ženstven.

    ReplyDelete
  3. Zbilja nije nešto što bih ja nosila iako je jako lijepa biserna boja! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja retko nosim ovakve nijanse, ali simpatična je boja! Hvala. :)

      Delete
  4. Nasmejala si me za babu :D
    Ali da znas da mi se dopada. Lepo ti stoji i na tebi mi uopste nije bapski. Bas je nezan i lepa je nijansa, nije tipican sedefasti koje niko ne voli. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, drago mi je - ona uvek kaže "Ja više volim roze!" I meni je sladak, čak i više nego što sam mislila. :)

      Delete
  5. Jako je lep, i ja bih ga nosila, itekako.

    ReplyDelete
  6. haha, kakav je naš ukus kad su nam ovakve boje neobične :D

    ReplyDelete
  7. ahahaha i meni se kao tvojoj babi dopada :D
    a sto ostaju tragovi cetkice, ja ne znam ni jedan ovakav lak da bas ni malo ne ostaju tragovi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha drago mi je. :) Kod prethodnog se manje vide tragovi, ali verovatno zato što je tamniji.

      Delete
  8. Prelep je, tako prefinjen i nežan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...