March 29, 2015

Essie Flowerista + poredjenja

Ako me pratite na Instagramu, već ste videli  da nisam mogla da odolim i kupila sam celu Essie kolekciju za proleće 2015 (osim Picked Perfect koja nije stigla kod nas). Essie Flowerista je najupadljivija boja u ovoj kolekciji, koju nisam mogla da propustim, iako imam nekoliko sličnih lakova (sličnih da, ali ne dovoljno sličnih u svakom slučaju). Zato u nastavku slede svočevi i poređenja sa sličnim kremama.

Essie Flowerista + poredjenja


Flowerista je ženstvena plum nijansa sa izraženim crvenim podtonovima. Formula je odlična i za puno prekrivanje je dovoljno namazati dva sloja laka. Boja na slikama ispada za nijansu hladnija nego što je u prirodi. Lak ima srednji intenzitet sjaja bez nadlaka, pa ako volite sjajniji efekat, nadlak je obavezan. Ukoliko nemate već nešto slično, Flowerista je pravi izbor za ovo proleće, jer će se uklopiti savršeno sa cvetnim dezenima koji su nezaobilazni ovog proleća.




Poređenja:

OPI Houston we Have a Purple je svetliji, prozračniji (jelly) i sa više pink podtonova.

Dior Mirage je svetliji, "laganiji", sa više pink podtonova.

Zoya Demi je tamnija i prašnjavija.

OPI Get Cherried Away je tamnija, ali toplija nijansa.

Picture Polish Bonkers je za nijansu tamnija, prigušenija boja, sa nešto više crvenog podtona.

Essie Bahama Mama je tamniji i topliji, sa više crvenih podtonova.


Cena: 979 din

Gde kupiti: DM ili Lilly

24 comments:

  1. Što mi sa ovog poređenja Get CHerried Away deluje privlačno!
    Flowerista možda nije po mom ukusu, ali mi se mnogo dopada kako tebi stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On je fenomenalan, mislim da sam ga nosila već 5 puta, što je, složićeš se mini rekord. :)


      Hvala :-*

      Delete
  2. Ajme koja divota od boje <3 Sviđa mi se usporedba. Vidim već nekoliko favorita. Spremam si ovaj post. Super!

    ReplyDelete
  3. Čak se i meni jako dopada ova nijansa i upravo ga imam na noktima. Divan je. Ja ću dodati poređenje sa Pamplonom, kada uradim post :)

    ReplyDelete
  4. Divna je <3
    Bice moja jednog dana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :))) Lak je za svaku preporuku, i boja i formula.

      Delete
  5. Koliko je samo savrsen flowerista <3 i mnogo mi se ovde u poredjenju dopao get cheried away nemam pojma kako ali nikad nisam cula za tu nijansu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj je iz Coca Cola kolekcije, klasika, ali baš moćan, pogledaj obavezno. :-*

      Delete
  6. Vau! Ovako bih ja poredjala plavce. :D Odlicna je i uskoro cu saznati da li mi se dopada uzivo. ;)
    Ne znam zasto ali je ja zovem Floresita. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva čekam da ih poređaš, biće praznik za oči. Heheh Floresita kao iz neke meksičke sapunice. Može. :)

      Delete
  7. Flowerista je sjajna, najlepsa nijansa po mom misljenju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je za proleće. :))) Drago mi je da ti se sviđa.

      Delete
  8. Flowerista me naprosto oduševila, ali ja sada želim i OPI Get Cherried Away! :D Ma samo me na trošak tjeraš ;)

    ReplyDelete
  9. I've been scrolling through your blog posts and I really feel you should be nominated for The Liebster Award. You can find more information on my post right here: zrinnkah.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html

    I hope you have a nice day! Zrinnkah xoxo

    ReplyDelete
  10. Gledam poslednju sliku i stvarno se ne bih mogla odlučiti koji da uzmem :O
    A essie je divan na noktima stvarno :)

    ReplyDelete
  11. Ako me pratite na Instagramu, već ste videli da nisam mogla da odolim i kupila sam celu Essie kolekciju za proleće 2015 (osim Picked Perfect koja nije stigla kod nas). Essie Flowerista je najupadljivija boja u ovoj kolekciji, koju nisam mogla da propustim, iako imam nekoliko sličnih lakova (sličnih da, ali ne dovoljno sličnih u svakom slučaju). Zato u nastavku slede svočevi i poređenja sa sličnim kremama.
    https://vstsearch.com/spitfire-audio-crack/
    https://pluginbeasts.com/absynth-vst-crack/
    https://cloudvst.com/neat-video-crack/
    https://clickbeautytips.com/how-to-use-oral-care-kit/
    https://monitorpapa.com/best-gaming-monitors-under-250/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...