November 25, 2013

Essie Toggle to the Top

Bliži nam se zima, ali i sezona džemova i lakova koji liče na njih. :) Jedan takav lak je Essie Toggle to the Top iz nove zimske kolekcije.

Essie Toggle to the Top
Essie Toggle to the Top je lak bordo želatinaste osnove sa dosta sitnih crvenih šljokica. Lak je dobro pigmentovan, nanošenje je jednostavno, ali je za potpuni efekat potrebno naneti dva sloja. Na slikama nosim Essie bazu + 2 sloja laka + 2 sloja Deborah Gel Like nadlaka.





Toggle to the Top pripada Essie kolekciji za zimu 2013/14 koja nosi naziv Shearling Darling. Essie je u prošloj zimskoj kolekciji imao sličan, mada nešto svetliji lak - Leading Lady, a još pre toga kultni lak Ruby Slippers koji se više ne nalazi u redovnoj ponudi. Stilski pomalo liči i na China Glaze Sugar Plums, ali nikako nije duplikat.



Lak je predivan, ali molim vas nemojte nositi Toggle bez nekog jačeg nadlaka, jer će se u suprotnom pretvoriti u Pepeljuginu ružnu polusestru. :-D Kao i za sve lakove sa šljokicama potrebno je malo više strpljenja prilikom uklanjanja.




I još malo asocijacija:


Praznični kolači sa džemom od malina, Izvor

Kako se vama čini Togglić? :) Da li već imate ili planirate neki sličan lak? Hvala što ste svratili. :)

26 comments:

  1. Fantastican i potpuno neverovatan! Podseca me na Ruby Pumps :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je prelep. :) Poredila sam ga i sa Rubijem - on mi više liči na džem od jagoda, ali oba su potrebna svakako. :-**

      Delete
    2. Dobila sam ga juce od drugarice!!! Prelep je :*

      Delete
    3. Drago mi je da ti se sviđa, meni je super. :-*

      Delete
  2. Kako divno svetluca.. <3
    Mnogo je lep, i savrseno ti stoji! :)

    I bas ti hvala za ove kolacice, sad mi se jede slatko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :-** Hehe, kolačići i zima uvek idu jedno uz drugo. :))

      Delete
  3. Jao predivan jeeee! Ja zamisljam praznike uz ovako neki lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa! :) Trenutno mislim da nosim Toggle za Novu godinu. :-**

      Delete
  4. Replies
    1. Hvala Mell, obavezno uzmi ako nemaš ništa slično. :-))

      Delete
  5. Meni se mnooogo dopada. I bas podseca na neki džemić :)

    ReplyDelete
  6. Mnogo je lep, baš nekako u duhu praznika :)

    ReplyDelete
  7. Kupiću ga, znam da ću ga kupiti. Ko bi mu odoleo? Nisi morala baš da ga staviš uz ove džemove i kolačiće jer mi se sada otvorio apetit :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta ću kad me je podsetio na kolače sa džemom. :-)

      Delete
  8. Namazala sam ga i ne dopada mi se :( A toliko sam ga zelela i u prvi mah bila odusevljena
    stavila sam dva sloja TC(doduse, onog rimmel superwear)
    prevelike su mi crvene sljokice. Probacu SV ili BTGN i nadam se da ce biti bolje

    Odavno me neki lak nije ovako razorao. Mozda mi i samo nije bio dan ali toliko mi je bzv da sam ga gulila na poslu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je žao. :-( Probaj sa nekim Gel Like Tc-om biće sigurno bolje. :-** guta tc i bez njega nije to to.

      Delete
  9. Samo izviru džemasti, crveni, novogodišnji lakovi. Treba se odlučiti za jedan. I odbiti od frižidera sa jestivim džemićima. Velika su to iskušenja. :D

    Pozzz :*
    Sophia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš. :-) ali teško je odoleti i džemovima i lakovima. :-***

      Delete
  10. ne znam, mene nije ubedio. ali zato prva slika jeste :D

    ReplyDelete
  11. Na tvojim slikama je prelep . Kad sam ga probala uzivo samo sam ga preskocila nije me nesto odusevio. Mozda sam se zeznula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez malo više top coata izgleda obično, ali sa gel tc mi je prelep i drago mi je da ga imam.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...