June 30, 2014

Moja "office friendly" lista lakova

Za kraj meseca ostaje samo jedan kraći post o lakovima koji su prigodni za kancelariju, jer umesto lakova za more danas pakujem "office friendly" lakove. Naredni mesec ću provesti u jednom lepom evropskom gradu u okruženju u kojem nažalost neću moći da nosim lakove ekstravagantnih boja i završnica. Pakovanje lakova se ovaj put pokazalo kao veći poduhvat od pakovanja ostatka stvari. Odabrala sam "samo" 10 komada u pokušaju da budem racionalna.

Moj "office friendly" izbor lakova



Šta znači office friendly? Iako se definicije mogu razlikovati u zavisnosti od okruženja u kom radite (na primer u kreativnim industrijama je sve dozvoljeno), ovde ćemo pretpostaviti da je okruženje konzervativnije, pa su lakovi pogodni za kancelariju uglavnom klasici u neutralnim - nude bojama, crveni, bordo, ciklama ili ukratko svi lakovi koji "ne bodu oči".

Iako sam bar deset puta pravila i precrtavala listu, na kraju sam odabrala i neke lakove koji su skoro potrošeni, kako bi napravila prostor za nove. Moj konačni izbor su Nails Inc Porchester Square neutralna krem pečurkasta nijansa i jedan od njihovih najprodavanijih lakova, Chanel Taboo, ljubičasti svemir u bočici, YSL Bleu Cobalt, elegantna teget sa šimerom, Essie Romper Room, bebi roze krema i Essie Really Red, crveni crelly lak visokog sjaja. Novi Dior lakovi su me potpuno osvojili, što zbog dobrih formula, što zbog lakoće mazanja, tako da nosim čak 4 njihova krem-laka - vamp Nuit, magenta Mirage, golubije sivi Junon i koralac Aventure. Kao poslednji odabrala sam i jedan ciklama lak - OPI Coala Beary.

Tokom narednog meseca biću aktivnija na Instagramu (@lacquerissima), ali ću se truditi da ubacim i nekoliko postova koji će biti nešto drugačiji, ali će se svakako delom odnositi i na lakove. :)

Koje ćete vi lakove poneti na odmor? Koliko lakova obično nosite?


30 comments:

  1. Uvek me iznova oduseve tvoje ideje :)
    Izbor ti je odlican. Ja bih samo roze nijanse zamenila nijansama crvene i to je to :D
    Srecom, kod mene je sve dozvoljeno :)

    Uzivaj u radnom putovanju :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. :-* Hehe i hvala, da znaš da sam se već ponovila, toliko o racionalnosti. :)

      Delete
  2. odlična ideja za post i dobar izbor lakića :)
    srećan put i izveštavaj o utiscima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. <3 Trudicu se da napravim nešto zabavno.

      Delete
  3. Svaka cast kako si svela izbor na samo 10! :D
    Ali si super odabrala, ne znam koji bih izdvojila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teškom mukom, ali pošto sam znala da ću sigurno da dokupim još neki onda je bilo malo lakše. Krenula sam sa Essie RRom i već sam ga ogulila od kofera,

      Delete
  4. Hm, sad razmišljam kako ja na putovanju pauziram lakoholizam, obično unapred izaberem neki postojan lak i onda samo njega i ponesem. Stvarno se trudim da nosim minimum kozmetike, a tu je onda problem sa karminima i rumenilima pošto mi je teško da se odlučim :)Doduše nikada nisam išla na tako dug period, tu važe drugačija pravila :)

    Pa neka ti put bude uspešan i produktivan :) Naravno, uživaj, i vrati se sa nekim novim lakićima :)

    ReplyDelete
  5. Lep izbor. Kod mene ne postoji "dress code" te sam free sto se tiče šarenila na noktima :) Lepo se provedi, i pokupuj što više lakića :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :))) I ja najviše volim kada je sve dozvoljeno, :) Jedva čekam odmor i plavo-zelene lakove.

      Delete
  6. Nijanse su jako lijepe, a post može biti ujedno i neka početnička baza za kupovinu i sakupljanje lakova, jer ti je izbor baš raznovrstan i mudro sveden na ovih 10 :D
    Kada idem na desetak dana ograničim se na 3-5 lakova, jer se uvijek nekako bojim da će se polomiti (što mi se nikad nije ni desilo, ali imam taj neki glup strah) pa bi mi bilo žao i lakova i stvari koje bi umazali.
    Što se tiče lakova koje ja nosim, obavezno ponesem crveni, jer s njim nema greške, jedan nude, neki baš tamni, i 2-3 koja u tom momentu volim nositi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :))) Odličan ti je izbor za odmor.

      Delete
  7. Nisam sigurna da bih neke od ovih nazvala office friendly, ali slažem se da to dosta zavisi od ofisa :D
    Srećan ti put i još uspešniji rad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kancelarije moraju malo da prošire vidike. :) Hvala Cajo!

      Delete
  8. Srećan put i neka ti svaki lakić donese i uspeh na poslu :*

    Meni se dopada jako izbor, i sama bih nešto slićno ponela :)

    ReplyDelete
  9. Od ove skupine mislim da je Essie Romper Room broj jedan sto se tice nosivosti. Pale pink je po meni lak za sve i uz sve :)
    Srecan put!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :-* RR je baš nosiv i njega ću rado nositi ovih dana.

      Delete
  10. Ooo blago tebi! Ja bih morala da naucim madjarski pa da apliciram za neku razmenu radne snage na nivou kompanije kad bi tako nesto postojalo. :D Od lakova koje si izabrala jako mi se dopada Bleu cobalt, Junon, Nuit i Taboo. Znajuci sebe na odmor pakujem maksimum dva laka i to verovatno CG Sun of a peach i CG Man hunt da carinici ne pomisle da svercujem lakove. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaka čast na racionalnosti. Ja ću se po svemu sudeći vratiti kao najsumnjiviji švercer lakova. :)))

      Delete
  11. kako je lepo kad na poslu možeš sve da mažeš. baš sam srećna zbog toga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš da si mi ti prva pala na pamet kad su lakovi i posao u pitanju. :) Najlepše je kad je sloboda potpuna. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...