June 11, 2014

China Glaze I Sea the Point

"Kakva divna kobaltno plava boja, a i moj omiljeni Baker Street se već nalazi na oko pola bočice". Tako su otprilike zvučale moje misli opravdanja dok sam stajala ispred police sa letnjom China Glaze kolekcijom. I pored još mnogo lepih boja iz Off Shore kolekcije, ovo je opet bio moj prvi izbor. 


China Glaze I Sea the Point

China Glaze Off Shore kolekcija za leto 2014. donosi 12 novih lakova, uglavnom krema živih boja i neonaca koji se suše polu mat. Trudim se da budem racionalna, pa sam za sada kupila samo I Sea the Point, mada mi se dopadaju i Shore Enuff i If In Doubt Surf it Out.

China Glaze Off Shore kolekcija za leto 2014.

China Glaze I Sea the Point je čista kobaltno plava krema koja se suši polu mat. Ovo je za sada jedan od najpribližnijih, a ujedno i najpristupačnijih duplikata za Nails Inc Baker Street koji se može naći na našem tržištu.



Formula je malo krečastija nego što je po mom ukusu, ali ipak nije bila toliko problematična. Lak se suši dosta brzo, a kako je završnica polu-mat, nadlak se može dodati prema potrebi ukoliko vam se tako više dopada. Na slikama nosim bazu + 2 sloja laka i ne nosim nadlak.




China Glaze lakovi se mogu kupiti u prodavnicama Alexandar Cosmetics ili od njihovih distributera po ceni od 387 din/14 ml.

* U narednom postu sledi predstavljanje još jednog kobaltno plavog laka, a nakon toga poređenje sve 3 nijanse koje imam u ovom spektru boja.

23 comments:

  1. kako mi treba ovaj lak! a sviđa mi se i opravdanje!

    ReplyDelete
  2. Što mi to nalaženje razloga da se kupi još jedan lak iste boje zvuči poznato... :D
    Dopada mi se kako ti stoji ova boja.

    ReplyDelete
  3. Meni je ova boja zaista fantastična na tuđim rukama, ali na mojim mi nekako izgubi draž :(
    Ja imam Astorov Electric blue i za sada mi je dovoljan.
    Dobra vest je da smo sada obezbeđeni Baker street dupe-ovima, čak je i GR izbacio jedan u Color expert liniji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad smo i više nego dobro snabdeveni, shvatih to kad sam pravila listu predloga za duplikate. :)

      Delete
  4. Koliko je dobra boja!!

    ReplyDelete
  5. Isto sam se odusevila kao kad sam videla BS! Fantasticno ti stoje ovakve plave nijanse :) Stvarno su tvoj zastitini znak :)

    Videla sam kod Blahblah poredjenje sa ovim i slicnim lakovima, i Kiko 336 je odneo pobedu sto se mene tice, ali svi su stvarno divni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :) Sada stvarno ima dosta alternativa za cobalt blue.

      Delete
  6. Savrsen. To mi je jedna od omiljenih plavih.

    ReplyDelete
  7. Jako je lep. Ja se nekako i dalje lepim za City Flourish kolekciju, totalno sam nekako izignorisala Off Shore, moram to da ispravim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! CF im je jedna od najboljih kolekcija ikada, tako da potpuno razumem. :)

      Delete
  8. Prekrasan plavac! Toliko mi je lijep da bi se zbog njega odvažila na ovu boju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell. :) Podržavam odvažavanje na ovu boju, sigurno će ti se dopasti. :-*

      Delete
  9. Predivan :) Ja sam konacno uspela da se docepam OPI Blue It Out Of proportion, kako ga spomenuh na tvom blogu, tako nisam uspela nakon toga mesecima da ga nadjem :D
    Meni je isto ovaj prvi zapao za oko iz nove CG kolekcije, i msm da cu ga uzeti, ipak OPI ima samo 3.75 ml :D

    Mislila sam BS al trenutno mi je preskup, do Kiko mi je prekomplikovano da dodjem a Astora vise nema :(
    Tako da je ovaj stigao kao porucen :) Da li ima svrhe da komentarisem slike i tvoje nokte, reci cu ti samo kada bih imala blog, volela bih da mi ovako slike izgledaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako lepim rečima, <3

      Što se boje tiče, super je da se izbor proširio, baš sastavljam listu za jedan od narednih postova i ima ih baš dosta, a pre godinu dana svega par. Ja sam podelila sve mini Opiće, super su za probu, ali uglavnom se u setovima nađe svega 1-2 boje koje mi se dopadaju onako stvarno. :)))

      Delete
    2. To jeste sto kazes za setove, uvek ih tako prave da ti se dopadne 1 ili 2 :/ zato ih ja porucujem pojedinacno iz nl, i stvarno mi se pokazalo odlicnim, za neke odmah znam da cu uzeti full size, a neki mi se ne dopadnu pa znam da je dobro sto sam uzela bebu u startu. U svakom slucaju, jedva cekam da probam plavac, i mnogo mi je zao sto ga nema u punoj velicini
      Poredjenja jedva cekam da citam, vidim da si ih izbacila :)

      Delete
  10. Ova boja je nesto najsavrsenije sto sam dosad vidjela od ljetnih nijansi!! Sad ju zelim :D aaaa :D nokti su ti savrseni isto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :) Ne mogu da zamislim leto bez kobaltno plavih lakova. :-)))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...