June 4, 2014

China Glaze White on White

Bilo da ga koristite kao podlogu za šljokice, nail art, francuski manikir ili samostalno, beli lak je obavezni član svake kolekcije. Lično najviše volim kombinaciju čist beli lak + kratki nokti i smatram je dobitnom kombinacijom za leto. Ovog leta će i Chanel ponovo predstaviti svoju varijantu belog laka - Eastern Light, tako da CG White on White može biti jedna od pristupačnijih alternativa.

China Glaze White on White
China Glaze White on White je čist beli krem lak, ali je krajnji efekat nešto mekši nego što sam početno mislila, tako da će delovati lepo i elegantno na svakom tenu. Lak se brzo suši i ima sjaj srednjeg intenziteta bez nadlaka. Nalazi se u standardnoj postavi China Glaze lakova.




Formula je krečasta, ali ne pregusta, drugim rečima veoma dobra za beli lak. Dovoljna su dva sloja preko baze, koja mora prvo dobro da se osuši, da ne bi došlo do povlačenja i neželjenih "ćelavih mesta". Na slikama nosim 1 sloj Jessica Reward baze + 2 sloja laka (1 tanak + 1 deblji) i ne nosim nadlak.





China Glaze lakovi se mogu kupiti od Alexandar Cosmetics ili od njihovih distributera po ceni od 387 din/14 ml.

33 comments:

  1. Jao kako lijepo izgleda na tebi, imam ga i ja ali ili ga ne znam ovako lijepo nanijeti ili mi boja ne odgovara… ali znam da ću se definitivno sada više potruditi da se malo više zavolimo jer mi predivno izgleda na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :) Fora je samo u pažljivom mazanju i da se sačeka da se prvi sloj dobro osuši, da se ne bi povlačio lak. :)

      Delete
  2. Divan je. Proganjate me sa ovim lakom mesecima već.

    ReplyDelete
  3. Divno ti stoji :)
    Slazem se da treba imati jedan ovakav lak u kolekciji :)

    ReplyDelete
  4. diiiivan je. najvise volim preko njega da stavim matt top coat :)

    ReplyDelete
  5. Prelepo ti soji i slažem se za način nošenja, pravi mh za letnje dane <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa. :) Biće baš odličan na tamniji ten. :)

      Delete
  6. Predivan je! Mnogo ti lepo stoji :)

    ReplyDelete
  7. Bijeli lak zasigurno nije my cup of tea, ali na tvojim noktima izgleda baš lijepo i profinjeno! :D

    ReplyDelete
  8. Divan lak :) Ja tražim beli mat lak, imaš li neki predlog?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Najbolje da uzmeš neki mat top coat, pa da možeš da ga koristiš sa svakim lakom. Ja imam Opijev i on mi je odličan, ali ima i drugih povoljnijih alternativa.

      Delete
  9. Odlican je! Nisam ga nikad nosila samog. Moj je dosao sa slogiranom cetkicom pa mi je znatno teze da ga lepo namazem. :/ Moracu da je zamenim sa drugom iz nekog laka koji retko mazem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry. ;)

      I ja mrzim šlogirane četkice, pogotovo na belim i pastelnim lakovima. :(

      Delete
  10. Meni ovaj lak posle jedan dan stvori nekakve linijice po noktima, kao da se stvrdne. :/ Boja mi se dopada, volim bele lakove, ali već naredni dan ružno izgleda. :/ Ne znam zbog čega se to stvara, možda ne radim nešto kako treba. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj sa tanjim slojevima, i sačekaj da se prvi sloj dobro osuši. Nadam se i da imaš dobru bazu i nadlak. :)

      Delete
  11. obožavam ga. uzela ga samo kao podlogu, probala i raspametila se. a na tvojim noktima je posebno divan.

    ReplyDelete
  12. Meni je i dalje beli lak na drugima fenomenalan, al nikako da prokinem da ga i sama ponesem. Bas imam jedan koji treba da namazem, a sve mi se ne da :D
    Tebi naravno stoji super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :-* Ni meni nije bio prvi izbor, došao je tek posle svih ostalih, ali sada mi se baš dopada, Probaj. ;)

      Delete
  13. Imaš mnogo lepe nokte! Ovaj lak mi je jedan od omiljenih sto se tice boje, ali mi se ne sviđa mnogo texturica njegova a tako ni njegova četkica.. :

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Ivana. :) Slažem se da je CG četkica jedna od zahtevnijih, i mene nekad iznervira kada nemam strpljenja, a za krajnji izgled je sve samo stvar navike i preciznosti,

      Delete
  14. uf, mnogo lepo stoji :)
    imam ga ja, ali ga nikad ne koristim samostalno, nego kao osnovu za neke svetlije boje :) dopada mi se kako mi nudaći legnu preko njega, posvetli ih i pročisti im boju dodatno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Ja sam ga kupila kao podlogu za šljokice, i na kraju je ispalo da mi se samostalno mnogo više sviđa. :)))

      Delete
  15. ..Tako je elegantan i bas mi se dopada..Moracu i ja da ga kupim..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...