June 2, 2014

Dior Riviera

Drugi Dior Vernis Gel Shine and Long Wear Nail Lacquer koji predstavljam je čuvena Riviera #537 (prethodno ste imali priliku da vidite Mirage). Riviera je sjajna koralna krema koja originalno potiče iz kolekcije za leto 2012, ali se sada sa punim pravom nalazi u stalnoj postavi lakova sa unapređenim formulama i četkicama. Ovaj lak sam dosta nosila prošlog meseca, a znam da će i u letnjim mesecima biti među favoritima.

Dior Riviera


Riviera je intenzivna koralna krema u kojoj dominira narandžasta, ali na slikama deluje čak nešto narandžastije nego uživo. Iako nijansa nije najjedinstvenija, zaista lepo i efektno deluje na ruci, a savršena formula i lakoća nanošenja novom četkicom je čine još jednim omiljenim izborom u ovom spektru boja. Na slikama nosim Essie First Base + 2 sloja laka (iako je i jedan sasvim dovoljan) i ne nosim nadlak.




Koralni lakovi su jedna od mojih asocijacija na leto i dobro raspoloženje. Iako mnogi deluju slično, uvek nađem neko opravdanje da kupim još jedan zbog neke "dovoljno velike" razlike. Imam ih zaista dosta, tako da uskoro možete da očekujete i jedno veliko poređenje koralnih nijansi. :)



Reformulisana četkica Dior Vernis Gel Shine & Long Wear
Dior lakovi su 4-free što znači da ne sadrže toluen, formaldehid, dibutil ptalat i kamfor. Lakovi iz nove stalne postavke se za sada mogu kupiti u Beautique, Glamour Limoni i Sefora parfimerijama po ceni od 2700 din/10 ml.

14 comments:

  1. Kako se lepo sija <3

    Divna boja za leto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. :) Ovi novi Diorci su stvarno super, da sam racionalna bili bi možda moj jedini izbor, ali pošto nisam... :)

      Delete
  2. Htedoh reći da mi ne deluje kao koralac već kao čist namdžorasti lak kakav bih nosila, a onda sam videla da se slika narandžastije. Sviđa mi se kakav je na slikama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slika se narandžastije, ali je divan i uživo. :)

      Delete
  3. Na slikama deluje baš narandžasto, slično jednom AD koji imam. Ni naznake koralnosti, ali verujem na reč, jer znam da boje nekada jednostavno odbijaju da saradjuju. :)

    ReplyDelete
  4. Joj, svaki put kad otvorim tvoj blog i pogledam fotografije sjetim se zašto ih toliko volim. Divne fotke, izvrstan izbor lakova uvijek i jako lijepi nokti <3
    Inače ne nosim narančaste lakove jer mislim da mi ne pristaju , ili samo umisljam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puuuno Mell! <3

      Sigurno bi se našao neki narandžasti koji ti stoji dobro.

      Delete
  5. Uf fantazija! :)

    ReplyDelete
  6. Uh kako samo sija - prelep je, baš nijansa po mom ukusu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savršen je, baš sam se obradovala kad se pojavio na policama. :)))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...