June 19, 2014

10 mani/pedi kombinacija za leto

Nekada sam nosila isključivo isti lak na rukama i nogama. Međutim, lak je sa vremenom kod mene postao glavni modni detalj, pa su i razne kombinacije za manikir i pedikir dobile novo mesto "u garderobi". Ovaj post je zamišljen kao lista predloga lakova koje možete kombinovati uz letnju odeću i obuhvata moje omiljene izbore, neke klasične kombinacije i mani/pedi rasporede. Uglavnom volim svetlije lakove na rukama, a tamnije na nogama, ali to je sve stvar ukusa i važno je uživati i zabaviti se u pravljenju kombinacija sa divnim letnjim bojama.

10 mani/pedi kombinacija za leto

CHANEL AZURE I BEL ARGUS


Kombinacija koja je obeležila prošlo leto, ali meni ništa manje interesantna ni ove godine. U međuvremenu se pojavilo dosta manje ili više uspešnih duplikata, tako da možete lako napraviti svoju dobitnu kombinaciju. Neki od predloga lakova dostupnih kod nas su: CG Deviantly Daring, Essie Trophy Wife, Sefora Walk on the Wild Side (alternative za Chanel Azure) ili OPI Miss Piggy's Number i Essie Aruba Blue (kao zamene za Chanel Bel-Argus). Koji je mani, a koji pedi?  Sasvim je svejedno, u oba slučaja izgleda savršeno.




ŽUTA i LJUBIČASTA


Žuta i ljubičasta su stvarno rođene jedna za drugu - moji favoriti su pastelno žuti China Glaze Lemon Fizz kao mani i bogata ljubičasta krema YSL Mauve Naif kao pedi, ali izbor boja u ovom spektru je gotovo neograničen.


NEŽNO ROZE I MINT


Savršena kombinacija za leto u bojama sladoleda. Moj izbor su divna nežno roze Essie Romper Room i prava mint Nails Inc Royal Botanical Gardens. Mani/pedi raspored po izboru. :)


BEBI PLAVA I LILA

Još jedna sladoled kombinacija, ovaj put pastelna, bebi plava (Dior Porcelaine) i lavanda (China Glaze In a Lily Bit) i još jedan mani/pedi raspored po izboru. :)


KORALNA I ZELENA


Ovu kombinaciju možda i najviše volim da nosim kada je toplo, jer momentalno popravlja raspoloženje, a i dobro se uklapa uz većinu moje letnje garderobe - trava zeleni Morgan Taylor Later Aligator i koralno narandžasta Dior Riviera. Bilo koji mani/pedi raspored će izledati lepo i efektno.


BELI I CRNI BISER


Elegantna kombinacija koja će savršeno zasijati na suncu zahvaljujući sitnom šimeru - čist beli biser Nails Inc Mayfair kao mani i crni biser - divni Chanel Black Pearl kao pedi.


BELA I SREBRNA


Bela je nezaobilazna za leto, a srebrna joj dodaje pravu dozu glamura. Predlozi - China Glaze White on White kao mani i fantastični srebrni lak hrom završnice OPI Push & Shove kao pedi.


ZLATNA I TEGET


Kraljevska kombinacija za sva godišnja doba - zlatna (OPI L.A.M.B.) kao mani i tamna teget Essie Afterschool Boy Blazer kao pedi



NARANDŽASTA I KOBALTNO PLAVA


Moje boje. :) A samim tim još jedna od najdražih letnjih kombinacija. Živa, vesela i vrlo upečatljiva mešavina - narandžasta Zoya Jancyn kao mani i kobaltno plavi Nails Inc Baker Street kao pedi.


KORALNO-ROZE I TEGET SA ŠIMEROM


Slučajno otkrivena komibinacija koja mi se iznenađujuće dopada - koralno roze (OPI Live.Love.Carnival) kao mani i teget lak sa holo šimerom (Zoya Indigo) kao pedi




Koja je vaša omiljena mani/pedi kombinacija? :)

22 comments:

  1. Odličan post! :) Ja spadam u onu grupu šta je na rukama to je i na nogama, mada se ne pridržavam toga striktno, ponekad se upustim u avanturu pa kombinujem. Dopadaju mi se sve kombinacije, stvarno si ih savršeno uklopila. Moj favorit je žuta i ljubičasta, mada mi se dopada i teget u kombinaciji sa zlatnom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Danijela. :) I meni su te dve kombinacije baš super.

      Delete
  2. Super ideja! Meni se retko kad poklopi da imam isti lak na rukama i nogama, a par ljudi mi je skrenulo paznju na to, kako nisam ukopila boje, haha :D

    Najvise mi se svidja kombinacija zute i ljubicaste, to jos nisam probala, ali moracu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Te dve boje stvarno idu sjajno jedna uz drugu.

      Delete
  3. Odlični predlozi. SUper je što se mogu koristiti i u istom manikiru, tako da ću za to da ti maznem neke predloge. Ja na nogama uvek nosim crni lak (kako drugačije da potrošim sve te crne lakove), ali zato mi se retko podudaraju manikir i pedikir boja :D

    ReplyDelete
  4. Odlican post, svaka cast! Ja na nogama uglavnom imam crni lak, a na rukama uvek neki nail art. =^.^=

    ReplyDelete
  5. Bas zanimljiv post! :)
    Videla sam najavu i jedva sam cekala da vidim kako si ih iskombinovala :)

    Sve mi se dopada, bas imas super ideje, moracu neke da probam. :)

    I slazem se da je malo prevazidjeno nositi iste boje, ovako je mnogo zanimljivije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju kombinacije. :) Pošto ne možemo sve lakove odjednom da namažemo, malo dodatne zabave nije na odmet. :)

      Delete
  6. Odlican post, bas zanimljive ideje!
    Najlepse su mi zuta i ljubicasta, kao i zlatno-teget kombinacija.

    Da li si sigurna da je ova teget Zoya Ibiza? Cini mi se da je teget sa holo simerom Indigo...

    ReplyDelete
  7. Odlična ideja za post! Najviše mi se dopadaju LAMB/ASBB i Zoya/Nails inc kombinacije.
    Moja strategija je nešto neutralno na stopalima, što se dobro uklapa i sa različitom obućom i sa puno drugih boja jer me smara sve što ima veze sa pedikirom..bavim se time koliko je neophodno, a srećom nemam preterano zahtevnu kožu tela, generalno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivona. :) Drago mi je da imam još jedan ASBB zahvaljujući tebi, jer je on jedan od klasika koje će mi biti jako žao kad istrošim. :)

      Delete
  8. Divni predlozi i odlična ideja! Svi mi se dopadaju a opet su mi favoriti baš koji su i tebi :)
    Inače se još uvek nisam otkačila iako mi se ovo dopada, možda se odvažim ovog leta :) ja sam klasičarka, svih 20 u isto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Prase. :))) Ja sam sve do prošlog bila klasičarka, ali nije loša promena. :)

      Delete
  9. Toliko sam cekala ovaj post a sad ga poslednja citam :(
    Odlicna kombinacija. Moj favorit je Chanel dvojac i zlatno teget kombinacija.
    Prosle godine sam kao pedi najvise nosila sendice a mislim da cu i ove :) :D
    Mada, obozavam holo zoye za pedi kao i Atlantis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, nisi poslednja. :)))) Hvala ti. :-*
      Baš sad imam BA na rukama i divim mu se kao prvog dana. <3
      Super ti je ideja za sendiće kao pedi, to je baš praktično. :)

      Delete
  10. Bas mi se svidja post :)

    ReplyDelete
  11. ja nemam kombinacije. na nogama mi je ili crni ili teal/zeleno/plavo, i nekako ne mogu da se zamislim s nečim drugim

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...