June 28, 2014

Omiljeno u junu

Jun je na sreću bio znatno pozitivniji mesec od prethodnog. Dok pravim retrospektivu favorita vidim da ću ovog leta nositi više lakova iz prošlogodišnjih kolekcija nego iz ovogodišnjih. Ne znam da li je u pitanju nedostatak kreativnosti kod proizvođača, ponavljanje boja koje već imam u novim letnjim kolekcijama ili jednostavno raspoloženje, ali za mene ovo leto počinje i nastavlja se u plavim, zelenim, crvenim i narandžastim tonovima.

Omiljeno u junu

NEGA

Nakon što sam potrošila Alverde i Essie ulje za zanoktice, prešla sam na Jessica Phenomen Oil jedno od najhvaljenijih ulja za negu zanoktica koje sam kupila još na sajmu kozmetike. Za sada sam vrlo zadovoljna rezultatom i negom koju pruža na dnevnoj bazi, a posebno mi se dopada to što brzo upija. Ovog meseca sam skoro istrošila novi nadlak koji koristim Nails Inc Caviar Top Coat, koji mi se dopada zbog tanke formule, brzine sušenja i sjaja, kao i činjenice da se može iskoristiti skoro do kraja, međutim i dalje mislim da je cena previsoka za nadlak od 10 ml, tako da ću potražiti još neke 3-free alternative koje brzo suše lak. Iako se možda ne vidi na slikama, za mene je ovo bio jedan trapav mesec kada je manikir u pitanju i dosta sam koristila olovku sa acetonom Essence Nail Polish Corrector Pen, koji je slične cene i karakteristika kao She olovka iste namene koju sam do sada koristila.


BODY MIST


U Lilly drogerije su konačno stigli dugo očekivani Victoria Secret sprejevi za telo i to svi osim onog najprodavanijeg i jedinog koji sam zaista želela. Međutim, kada sam to najmanje očekivala dobila sam svoj dugo željeni Vanilla Lace kada sam već odustala od potrage. Ovaj sprej miriše na pravu vanilu, ne deluje veštački, prijatan je, blag i osvežavajuć za leto, ali nikako nije zamena parfemu. Drago mi je da je konačno u mom vlasništvu.


LAKOVI

Svi moji ovomesečni favoriti su kupljeni prošle godine. Najviše sam nosila čuvene Chanelove Azure i Bel Argus i kao omiljenu mani-pedi kombinaciju i same. Tu je još moj kobaltno-plavi favorit Nails Inc Baker Street, ali i prelepi koralno-crveni lak Dior Diablotine sa pink šimerom koji ste videli u velikom poređenju koralnih lakova i topla crvena krema Givenchy Carmin Escarpin kao moja najdraža crvena.




ŠMINKA


U junu sam rešila da budem racionalna i potrošim neke sjajeve i karmine koji su pri kraju. Tako su se "na tapetu" našli Chanelov Rouge Coco Shine u nijansi 57 Aventure, blage rozikaste boje sa zlatnim šimerom koji sada već koristim uz pomoć četkice i Lancomov Color Fever Gloss u nijansi 321 Dangerously Pink, takođe rozikast sa srebnim šimerom. Jako sam volela sjajeve iz ove Lancomove linije i jako mi je žao što ih povlače, Na kraju tu je i prva MAC paleta koju sam sama "skrojila", koja sadrži moje glavne prioritete posled Naked Lunch senke. U ovoj paleti su se našle sve senke sa šimerom odlične pigmentacije (s leva na desno počev od gornjeg reda) Steamy, Expensive Pink, Fresh Water i Sable.


Rouge Coco Shine Aventure #57, Lancome Color Fever Gloss #321 Dangerously Pink i
MAC paleta (Steamy, Expensive Pink, Freshwater, Sable)

MIKSER FESTIVAL I ŠPANSKA KUĆA


Događaj koji je ostavio najveći utisak na mene ovog meseca je Mikser festival. Ovogodišnji festival je bio inspirisan uličnom umetnošću kao jednim od vidova oživljavanja zaboravljenih delova urbanih sredina, u ovom slučaju naše Savamale. Kao velikom ljubitelju španske kulture i muzike najviše mi se dopalo veče u Španskoj kući - staroj zaboravljenoj građevini bez krova u blizini Brankovog mosta uz vino, sveće i zvuk gitare. Pozitivnu srpsku narodnu izreku "Lepa reč i gvozdena vrata otvara" oslikala je grupa španskih umetnika "Boa Mistura". Žao mi je što slika nije bolja, ali od silne žurbe sam uspela da zaboravim SD karticu, iako sam ponela aparat, pa je slika napravljena telefonom. 



Nadam se da ste i vi lepo proveli ovaj mesec i da ovo leto započinjete u lepom raspoloženju. :)

20 comments:

  1. Svaka čast za potrošene proizvode. MAC paleta ti je baš lepa :)
    Mamite me sad sa ovim uljem, a inače nisam njihov ljubitelj...dopada mi se i to što ima pipetu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivona. :-* Paleta je pravljena da se uklopi sa lakovima hehe.
      Ulje je super, probaj ako budeš u prilici. A za njihove nekako uvek zaobiđem, imam samo jedan lak,

      Delete
  2. Mislim da jedino Lili u kom gradu nije dobio ove mistove. Velila šteta. Odličan post. :)

    ReplyDelete
  3. Obozavam tvoje favorite :)
    Bravo za potrosene proizvode. Meni se nekako cini da ruzeve i sjajeve nikad necu potrositi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa. :-* Ja sjajeve i ruževe još nekako i potrošim, ali senke baš baš sporo idu.

      Delete
  4. nastavi da pišeš ove postove obavezno, prepoznam tvoje fotke uvek i obradujem se :)
    zapisala sam da kupim ovaj Essence Nail Polish Corrector Pen(kopirala sam naziv sad, baš je dugačak :D ), treba mi takva stvarčica jer kad žurim umem da napravim haos :D
    sviđaju mi se favoriti, ima tu svačega lepog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :-* Možeš da probaš i She korektor, i on je ok, vrlo su slični, a cena skoro ista.

      Delete
  5. Obozavam tvoje slicice, razmisljanje i ukus! :)

    I ja sam u slicnoj fazi, tj. fazi trosenja, i vise uzivam u stvarcicama nego pre kad sam kupovala kao muva bez glave.

    Zajednicki nam je divni Vanilla lace, potpisujem sve sto si rekla za njega! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Bebi. :-* Nisam kupila novi lak jedno 2 nedelje, ne znam kada se to poslednji put desilo.

      Vanilla Lace je stvarno divan i prijatan. :)

      Delete
  6. Lepi su ti favoriti, posebno Diablotine, a mnogo mi se dopada i podloga na kojoj si slikala ove stvarčice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajo. :) Vulkan stalno dobija neke super papire i ne mogu da im odolim.

      Delete
  7. Odlicni favoriti, pravi letnji :)

    ReplyDelete
  8. Takodje mi je jun bio mnogo lepsi od prethodnika :)

    Lakovi divni, ne znam koji bih izdvojila

    Ja sam izgleda jedina ravnodusna na te body mistove, ne znam zasto...mozda bi to trebalo da se promeni :D

    MAC paletica prelepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Hazel. :-* Meni se ostali ne dopadaju, probala sam i one Ashley koji su kopije VS i ni oni mi nisu uopšte privlačni.

      Delete
  9. Lacquerissima mučiš me sa tom svojom kolekcijom lakova :D da znas kako me priziva ova givenchy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini. :) Sa ovim Givenchy lakićem nema greške. :-*

      Delete
  10. Joj divni favoriti, kao i uvek - baš onako damski i sa ukusom :)

    P.S. Svaka čast za trošenje, bogme sam se i ja bacila u slične vode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju. :) Za karmine i sjajeve sam se tek šlogirala kako vreme brzo prolazi i koliko brzo izbacuju nove kolekcije, tj. pakovanja, Tako da malo da mora da se počisti kolekcija.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...