January 21, 2014

Zoya Dahlia

Danas vam predstavljam jedan od svojih prvih Zoya lakova koji je čak prešao jedan okean da bi stigao do mene. Eh, ta dobra stara vremena povoljne poštarine. :) Zoya Dahlia je jedan od šest lakova iz originalne Pixie Dust kolekcije koja je izašla početkom 2013. godine...

Zoya Dahlia
Dahlia je crni teksturisani lak sa sitnim srebrnim šljokicama. Formula je odlična i za puno prekrivanje su više nego dovoljna dva sloja. Za mene je ovaj lak jednostavan, a opet vrlo elegantan. Podseća me malo na staromodne crne bluze sa srebrnim šljokicama, koje se još uvek mogu redovno videti u Narodnom pozorištu kod starijih gospođa (sa natapiranom kosom). :) Doduše, nazovimo Dahliu ipak vintage detaljem na noktima. :-D



Ono što posebno volim kod teksturisanih lakova je lakoća nanošenja zbog punoće forumule, tako da nije potrebna posebna veština prilikom mazanja, a manikir će uvek delovati uredno. Za slikanje sam koristila uobičajenu Essie bazu i dva sloja laka. Sve slike su napravljene na prirodnoj svetlosti (oblačno vreme).



Uklanjanje je nešto jednostavnije nego kod teksturisanih lakova sa krupnijim šljokicama, tako da folija nije potrebna. Za sada, ovo je moj favorit među crnim teksturisanim lakovima, jedino bih volela da je osnova još malo tamnija, odnosno zift crna, jer nakon sušenja osnova dobije tamno sivu boju.



Moj izbor iz prve Pixie Dust kolekcije su Dahlia, Chyna i London (umesto kojeg sam greškom dobila Nyx), no dobro ne razlikuju svi boje kao iskusne lakoholičarke. :) 



*Zoya lakovi se mogu kupiti u radnji Ultra Sun ili kod njihovih distributera. Cena lakova iz Pixie Dust kolekcije je 720 din. Zoya lakovi su 5-free i cruelty-free.

Kako vam se dopada Dahlia? Kakav je vaš Pixie Dust izbor? :)



21 comments:

  1. Izuzetno je lep. Iako je teksturac, mnogo je elegantan i jedan od retkih crnih lakova koje bih i sama nosila. Bas zbog preliva na srebrno.

    ReplyDelete
  2. Jako je lep. :)
    Uopste nisam imala tu asocijaciju sa starijim gospodjama.. do sad. :D

    Odlicno ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjči. :) Haha, nadam se da ti nisam pokvarila asocijaciju. :-**

      Delete
  3. predivan je i na listi želja :)
    i nikad ga ne bih povezala sa starim gospođama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :) Znam, ja imam ponekad malo neobične asocijacije. ;)

      Delete
  4. Taj sivi momenat je na žalost prisutan kod svih teksturisanih lakova sa crnom osnovom, što mi je veoma žao. Dahlia je prelepa i veoma elegantna.

    ReplyDelete
  5. Divna je Dalija. :) Bas ti lepo stoji. Ja iz prve PD kolekcije imam samo Nyx a iz letnje Beatrix i Liberty. Cekam sa nestrpljenjem Carter, Chita i Sunshine. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry. :)) Jao i ja jedva čekam Carter i Chitu, nadam se da će stići jednog dana dok ne odemo u penziju. :)

      Delete
  6. meni se jako dopada, nosila bih ga i ja :))

    ReplyDelete
  7. Jako lep texturac, crni texturci su nepogrešiva investicija.

    ReplyDelete
  8. wooooooow, ovog i ja želim :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se nadam da će uskoro biti u tvom vlasništvu. :)

      Delete
  9. Meni je ovo vrlo moderno i chic! Prelep je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, namazala sam ga posle sto godina i ponovo se oduševila. :)))

      Delete
  10. baš jke divan, i stoji ti kao saliven!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...