January 31, 2014

Givenchy Pourpre Défilé #8

Za današnji Vampy tematski petak, a ujedno i poslednji članak ovog meseca odlučila sam da predstavim jednog odličnog člana ove kategorije - Givenchy Pourpre Défilé #8. Možda se sećate ovog laka iz članka Zima u lakovima u ulozi kuvanog vina. :) 

Givenchy Pourpre Défilé #8
Pourpre Défilé #8 je sigurno jedan od najboljih predstavnika vampy lakova u mojoj kolekciji. Radi se o tamnoj, bogatoj kremi boje tamnog vina ili trule višnje. Lak je veoma elegantan i pogodan za sve prilike, a mislim da je ovo jedna od boja koja svima dobro stoji.



Četkica ima nešto kraću dršku, ali je široka tako da je nanošenje jednostavno i nije potrebna naročita veština za mazanje.



Forumula je malo gušća, međutim par kapi razređivača rešava problem. Vreme sušenja je prosečno. Za slikanje sam koristila bazu + 2 sloja laka + Chanel Extreme Shine Nail Lacquer. Lak nosim od srede, što je lični mini rekord u poslednje vreme i nije se ni malo oštetio.



Brend Givenchy je krajem 2012. godine predstavio lakove u novom pakovanju u okviru Les Vernis kolekcije. Uglavnom se radi o kremama odličnog kvaliteta, ali većinom klasičnih boja. Kolekcija je inspirisana tkaninama, a Pourpre Défilé #8 je njen najtamniji član. Neke nijanse iz kolekcije lakova su pratile liniju karmina Givenchy Les Rouges Lipsticks

Les Vernis Givenchy kolekcija (2012)
Givenchy lakovi su 5-free odnosno ne sadrže potencijalno štetne sastojke formaldehid, formaldehid resin, toluen, DBP i kamfor. Givenchy lakovi su takođe cruelty-free što znači da nisu testirani na životinjama. Lakovi dolaze u jednom od najlepših HE pakovanja  (10 ml), a u domaćim parfimerijama se mogu kupiti po ceni nešto nižoj od ostalih HE brendova (2200 din).


Koji su vaši Vampy favoriti? :)

15 comments:

  1. Jako je lep. Nemam ni jedan G lak, i nadam se da ce tako ostati (zbog mog novcanika).

    ReplyDelete
  2. Znaš li šta ne volim kod lakova ove boje? Uvek na slikama ispadaju braon. Mogu samo da pretpostavim koliko je lepši uživo.

    ReplyDelete
  3. Slike su ti toliko wow da sam pala na dupe! Iskreno :D Stoji ti bozanstveno, znaci jedan od najboljih lakova koje sam do sad videla na tebi. Mozes da reklamiras lakove! :D

    ReplyDelete
  4. ^ Slazem se sa Smizlom, od reci do reci. :)

    Savrseno ti stoji, ali savrseno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonjči, hvala ti puno, stvarno mnogo volim ovakve boje. <3

      Delete
  5. Da li je realno dati 2200din na lak za nokte? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inače suzper ti stoji boja. Ali generalo ne volim takvu boju. Više sam za svetlije i sedefaste nijanse. :)

      Delete
    2. Hvala ti Ana. :) Cena kao i boja laka su stvar ličnog izbora, zato je sreća što uvek možemo da biramo. :)

      Delete
  6. Nokti su ti savrseno nalakirani, moji su takvi samo kad izadjem iz salona (gde mi to neko drugi odradi). Ja nikada ne mogu da sacekam da se osusi pa uvek imam one reljefe (najcesce od jorgana ili cebeta, jer ih lakiram pre spavanja) :D Zato ih i ne lakiram cesto. Retko i citam postove o lakovima, ali kad sam videla sliku, morala sam otvoriti da vidim o cemu se radi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Milice. :) Probaj da koristiš neki brzosušeći nadlak, time ćeš sigurno izbeći efekat reljefa, a i lakiranje će ti biti sigurno prijatnija aktivnost. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...