January 14, 2015

Morgan Taylor Rebel with a Cause

Mislim da je proizvođačima lakova za nokte danas sve teže da budu inovativni i zanimljivi, jer često imamo utisak "već viđenog" među novim kolekcijama. Morgan Taylor je profesionalni brend lakova za nokte koji se relativno skoro pojavio na našem tržištu i uneo svežinu interesantim bojama i simpatičnim gliterima. Međutim, dve zvezde njihove osnovne kolekcije sa krupnim šljokicama (Under the Stars i All the Right Moves) me nisu baš impresionirale, jer gutaju svaki, pa i gel look nadlak, a površina nokta na kraju opet nije glatka, što je za mene daleko od privlačnog. Ipak, odlučila da im pružim još jednu šansu i držim se klasičnih finiša. Zato danas predstavljam jedan divni ljubičasti lak sa šimerom.

Morgan Taylor Rebel with a Cause

Rebel with a Cause je izuzetno kompleksan lak sa osnovom boje šljive, prekriven finim crvenim i električno ljubičastim šimerom. Formula je odlična i savršeno prekriva u dva sloja. Na slikama nosim bazu + 2 sloja laka i ne nosim nadlak. Četkica je najsličnija OPI četkici, i sa njom je vrlo je lako namazati nokte.


Rebel with a Cause dolazi iz Glam and Rock kolekcije za zimu 2013/2014 i po mom mišljenju je jedan od njihovih najlepših lakova, koji vredi imati u kolekciji, naročito ukoliko nemate ništa slično. 

*Morgan Taylor lakovi se mogu kupiti po ceni od 864 dinara/15 ml od uvoznika GP Contour.

16 comments:

  1. A tama sam zaboravila na njega. Sačekaće do sajma, ali biće moj. Predivno si mu uhvatila boju i taj kompleksni šimer.

    ReplyDelete
  2. Vraćaš se? :D

    I ja sam ga imala na listi, a onda sam ga sajmu uzela, pogledala i vratila... i ne znam što to. Na svim vašim slikama mi je fantastičan, a uživo nisam imala želju da ga ponesem sa sobom :/ I sad ne znam šta je meni :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poneces ga sledeci put hehe. :) vracam se, da.:)

      Delete
  3. Odlican je!
    Podseca me malo na CG Let's Groove po tom simeru, samo sto je ovaj topliji.

    Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :-* imam nekoliko na slicnu temu ali ni ovaj nije visak. :))

      Delete
  4. prekrasna, moćna, posebna nijansa :D
    sad mi je na wishlisti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti. :)) Obavezno pogledaj na sajmu, ako budeš u prilici.

      Delete
  5. Jedan od mojih ljubimaca. Svaka cast kako si uhvatila raskos u njemu.

    ReplyDelete
  6. BOJA JE PERVERZIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  7. Mozes li mi reci gde mogu da se kupe ovi lakovi? Videh ih jedino na sajmu. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...