December 9, 2013

Essie Shearling Darling

Sledeći lak koji predstavljam je Essie Shearling Darling iz istoimene kolekcije za zimu 2013/2014. Zašto je baš ova klasična boja izdvojena kao vodeća u kolekciji pored nekih originalnijih kao što su Toggle to the Top i Sable Collar (koja iz nepoznatih razloga nije ni stigla kod nas)?

Essie Shearling Darling

Essie Shearling Darling je klasična tamno crvena "vampy" krema, koja malo naginje ka "crelly" završnici. Za puno prekrivanje je potrebno naneti dva sloja, ali je formula zaista odlična - ni pretanka ni pregusta. Na svim slikama nosim Essie First Base + 2 sloja laka + 1 sloj Essence BTGN High Gloss. Sve slike su na direktnoj dnevnoj svetlosti, a uživo je boja za nijansu tamnija.






Essie opisuje ovu boju dosta bajkovitije od mene - kao mahagoni crvenu koja je svilenkasta i puterasto meka na površini, sa plišanim, dubokim, tamnim srcem koje "raspaljuje" maštu. ;) 



Lak nekima može delovati potpuno klasično ili obično, ali je svakako vredan pažnje zbog kvaliteta, jako lepe boje i odlične formule i sigurno vam je potreban ukoliko već nemate nešto slično.



Slične boje smo videli već mnogo puta, ali ovaj lak je zaista dobro urađen, čak bolje od nekih skupih lakova na istu temu. Zato je i asocijacija dobro staro vino:


Izvor
Živeli! :)

25 comments:

  1. Divan je. Samo mi izlazi na oci. On i jos jedan CG lak. Moracu nesto da ucinim povodom toga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jeco! Moraćeš u neki novogodišnji šoping onda. :-**

      Delete
  2. Bas mi se dopada. Volim takve nijanse, pogotovo u ovo doba godine. :)

    Tebi jako lepo stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjči! Pravi za jesen/zimu, i ja volim takve nijanse, a plus su me oduševili formulama u poslednje vreme. :-**

      Delete
  3. Tražim ovako nešto slično već duže vreme <3 Sviđa mi se kako ti stoji.
    Nominovana si kod mene na blogu >> http://bydanijela.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ReplyDelete
  4. Mislim da su mogli malo više da se potrude oko boje umesto oko opisa. Lepa je boja, ali nije toliko lepa kako su je oni predstavili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usput, na tvojim noktima svaki lak deluje daleko lepše. Da li umeš tako dobro da ih snimiš ili ti zaista toliko dobro stoje, ne znam, ali zavidim ti na tome.

      Delete
    2. Hvala Cayo, trudim se da ih snimim što realnije, mada slike treba da budu još malo bolje i izoštrenije nego što jesu.

      Meni se veoma dopada ovaj lak iako je klasičan, a za opis se slažem da je malo prenaduvan. :)

      Delete
  5. Uf kakva boja, fantazija. Moraću da proširim vidike van OPI sfere definitivno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Lijo. :) Lepo ja kažem da proširiš vidike, ima još divnih lakića. :-**

      Delete
  6. Prekrasan je! Sutra ga odmah tražim u DM-u :D

    ReplyDelete
  7. Cista klasika :) Obozavam ovakve crvene lakove :)

    ReplyDelete
  8. lep je, ali ću ga preskočiti. a crelly mi postaje sve više zanimljiv"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da već imaš dosta sličnih. :) Hah za crelly, pozdravlja te Rouge Rubis. :)))

      Delete
  9. Predivan lak. Jeste da je boja cista klasika, pa je nekima mozda i dosadan zbog toga, ali meni je bas nekako dovoljno jednostavan, a opet elegantan, za svaku priliku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, stvarno je klasičan i potreban svakoj kolekciji koja nema već slične boje. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...