August 31, 2014

Omiljeno u avgustu

Avgust su kod mene obeležili uglavnom lepi događaji i pozitivne promene, ali i odlične kupovine kada su lakovi i kozmetika u pitanju. Iako u letnjim mesecima kozmetiku stavljam u drugi planu, ali bez obzira na to uglavnom uvek ponesem previše šminke na odmor, ovaj put sam zadovoljna racionalnim odabirom proizvoda koje sam uglavnom sve koristila.

Omiljeno u avgustu
ŠMINKA & PARFEM

U avgustu koristila sam samo najosnovniju šminku, a to su za mene rumenilo i karmin. Po ko zna koji put sam u jednoj maloj parfimeriji pokušala da pronađem nikada prežaljeni lak Chanel Malice, ali i ovaj put bezuspešno. Ipak, našla sam jedan drugi dragulj - rumenilo Chanel Accent (limited edition), koje je kod nas stiglo u samo nekoliko komada i rasprodalo se brzinom svetlosti, a ja sam prekasno shvatila da mi je preko potrebno. :) Lepota ovog rumenila je u prirodnosti koju daje licu svojom nežnom braonkastom bojom sa prašnjavo roze tonovima koju upotpunjuje divan šimer. Moja kolekcija parfema je obogaćena novim Victor & Rolf parfemom Bonbon, koji sam dugo obilazila i pitala se da li je ipak za mene, međutim na kraju sam prelomila i kupila ga uz opravdanje da će me uvek podsećati na poslastičarnice u Beču. Ljubiteljkama Candy Prada će se ovaj parfem sigurno dopasti, uz dodatnu prednost što je znatno postojaniji. Omiljeni komad šminke ovog meseca je svakako bio savršeni karmin Tom Ford True Coral koji sam nosila u posebnim prilikama, a kojih je ovog meseca bilo nekoliko. Iako imam mnogo koralnih karmina i sjajeva, TF se zaista izdvaja svojim kvalitetom i postojanošću, kao i odlično izbalansiranom bojom koja nije ni previše roze ni previše narandžasta. 


NEGA NOKTIJU

U skorije vreme sam kupila dosta novih proizvoda za negu, međutim većim delom avgusta sam koristila stare i dobro proverene proizvode. U jednom trenutku ostala sam bez nadlaka, pa sam koristila svoj stari Chanelov nadlak Laque Brilliance Extreme koji zaista opravdava naziv, jer daje visok sjaj, ali se za moj ukus veoma sporo suši. Jessica ulje za negu zanoktica sam kupila još na prethodnom sajmu Dodir Pariza i za sada sam vrlo zadovoljna, jer brzo upija, a pruža adekvatnu osnovnu negu. Koristila sam i Jessica kremu za negu zanoktica, koja je laganija od Diorove Creme Abricot (koja ipak ostaje moj favorit) ali pošto ovog leta nisam imala problema sa zanokticama, više mi je odgovarao laganiji proizvod koji uz to želim da potrošim.

Chanel Extreme Shine Nail Lacquer, Jessica Phenomen Oil, Jessica Nourish krema za zanoktice

LAKOVI


Nokte sam mazala nešto ređe nego obično, ali sam zato uživala u svakoj boji. Volela sam da nosim bebi plavu kremu Dior Porcelaine, koji je ipak moj pobednik u odnosu na Bleu Celadon iz letnjeg YSL dua. Kupila sam i YSL Violet Baroque, duboku ljubičastu - plum kremu koja se veoma brzo popela na sam vrh moje liste favorita, jednostavno jer je ovo nijansa u kojoj se osećam "kao u farmerkama". Na moru sam nosila Dance Legend Androide - tirkizno zeleni raspršeni holo koji izgleda zaista neverovatno na jakom suncu, uz njega bi svako postao narcis i zagledao svoje nokte svakih par minuta. Na kraju tu je i KIKO 333 Brilliant Violet, čista ljubista krema odlične formule. Kiko lakovi su novi u mojoj kolekciji, ali sam veoma zadovoljna njima, tako da će dobiti svoj odvojeni post.

Dior Porcelaine, YSL Violet Baroque, Dance Legend Androide i Kiko 333

KRF


Avgust je počeo jednim neplaniranim last minute putovanjem na prelepo ostrvo Krf. Frapei, Kindle, poluprazna plaža na najlepšem delu ostrva su sve što mi je u tom trenutku bilo potrebno. Terase prepune cveća, neverovatno uske ulice, haos u saobraćaju, više nego odlična hrana, i pesme Mihalisa Hadžijanisa (od kojeg btw naši pevači kradu peseme) su još neke stvari koje će me uvek podsećati na Krf. Vido, Ahileon, grad Krf, Paleokastritsa, poluostrvo Kanoni i Kanal ljubavi u Sidariju su mesta koja obavezno treba posetiti ukoliko idete na ovo divno ostrvo. Grčka je poznata i po odličnim sniženjima tokom letnjih meseci, pa nisam propustila ni posete čuvenom Hondosu, a ni Sefori koja je za razliku od naših imala Happy hours sa 25% sniženja u periodu od 17h-21h. Noviteta ima jako mnogo, pa će biti predstavljeni u nekom od narednih postova.

Grad Krf - pogled sa ostrva Vido
Kao jedan od najlepših trenutaka ovog meseca izdvajam i učešće u Picture Polish Blog/Insta Festivalu 2014. Zaista mi je velika čast što je baš moj blog iz jedne male zemlje izabran da učestvuje na ovako velikom događaju u svetu lakova. :)


Nadam se da ste i vi lepo proveli ovaj mesec na nekom lepom mestu i da se polako spremate za radnu sezonu. :)

22 comments:

  1. Na kraju ću i ja da pokleknem i uzmem Phenomen oil. Dobar mu je sastav, ne čudi me što ti prija.

    ReplyDelete
  2. TF koralac...san snova. Inače obožavam Prada Candy, tako da ću morati da njušnem Bon Bon. :D

    ReplyDelete
  3. Lakovi su ti predivni, posebno ysl <3
    A ruz sam ti vec hvalila, savrsena boja za tebe :)

    ReplyDelete
  4. imala si prelep avgust :))
    lakovi su divni, ali izdvajam TF karmin, koji ti stoji idealno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karmin je zaista proizvod meseca, toliko sam oduševljena. :)

      Delete
  5. Candy mi je već duže na listi želja, pogledaću po tvojoj preporuci ovaj V&R, i dobro je što si ga spomenula, za bočicu se nikad ne bih uhvatila :) Svi lakovi su ti odlični, a naročito Kiko i Porcelaine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je i bočica na kraju simpatična, a mislim da je kvalitetniji od PC, bar na mojoj koži je BB znatno postojaniji. :) Hvala!

      Delete
  6. Kad ugledah TomFord srce mi poce lupati ko ludo! :D Želim želimmm ^.^

    ReplyDelete
  7. Joj kakav li je bonbon .. kad ga videh kod tebe tako me mami! :)
    Uvek divni i prefinjeni favoriti, pravi dodir luksuza dozivim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Bebi. :-* Probaj Bonbon obavezno ako budeš u prilici. :)

      Delete
  8. Ruž je savršenstvo, počev pd pakovanja pa do boje!

    Tvoji postovi o favoritima imaju neku dušu i baš ih rado čitam, potpuno se razlikuju od drugih. Čestitam od srca na tom uspehu, zaista sam ponosna da nas predstavljaš na takvom događaju u lakoholičarskom svetu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da će ti se dopasti. :) Hvala ti, stvarno si <3.

      Delete
  9. čestitam za pp! kod tebe čak i šminku i parfeme čitam, iako me ič ne zanimaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ufi. :-* A za šminku i parfeme mi je posebna čast. :)))

      Delete
  10. lijepe stvari :)
    posebno me dojmio parfem i lak YSL Violet Baroque

    ReplyDelete
  11. YSL Violet Baroque <3 i TF ruž! Ženo ti mene uvijek oduševiš svojim odabirom ;)) Ukus besprijekoran!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Mell. :)) YSL me zaista oduševljava, a TF je na putu da postane moj omiljeni brend kada su karmini u pitanju. :)))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...